usta

1. Data: 2004-12-21 08:53:50

Temat: usta
Od: "ZUZAnna" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drogie Grupowiczki, Drodzy Grupowicze :)
Powiedzcie proszę jak nawilżyć usta. Mam ten problem już chyba od września.
Próbuję wszystkiego: każdego kremu który mi wpadnie w ręce, wazeliny, maści
witaminowych, miodu, oliwki i oliwy z oliwek, a nawet mieszaniny różnych
tych składników. I nic:(( Odczuwam ulgę przez 20-30 minut. Pomadki mi
nieestetycznie zostają na ustach i cała wilgoć wsiąka. Jeśli jest tłusta -
usta pieką i nadal są suche i ściągnięte. Na noc nakładam grubą warstwę
kremu a rano nie dość, że są tak ściągnięte,że ledwo je otwieram to w
kącikach aż się potrafi łuszczyć :( Nie wiem już jak na to podziałać a jest
to dość uciążliwe :((
Poradźcie coś proszę.
Pozdrawiam i z góry dzięki.
ZUZAnna (z wiórami zamiast ust :( )

1. Data: 2004-12-21 09:14:22

Temat: Re: usta
Od: "misiczka" <U...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZUZAnna" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> Drogie Grupowiczki, Drodzy Grupowicze :)
> Powiedzcie proszę jak nawilżyć usta.

Polecam "Tisane - balsam do ust" z Herba Studio Poznań.
Nie znam nic lepszego :)

--
pozdrawiam, misiczka

Mamy wiele dowodów na to, że wariactwo jest chorobą dziedziczną:
rodzice dostają ją od dzieci ;-) (George Brown - psycholog)
http://www.misiczka.com

1. Data: 2004-12-21 09:27:16

Od: "Hafsa" <h...@...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ZUZAnna" <z...@g...pl> napisał w wiadomości
> Drogie Grupowiczki, Drodzy Grupowicze :)
> Powiedzcie proszę jak nawilżyć usta.

Zanim zaczniesz czymkolwiek smarowac- zrob piling ust, by zluszczyc martwa
warstwe naskorka, sa specjalne peelingi do ust, nic mi nie przychodzi teraz
do glowy, ale zdaje sie, ze Oriflame mialo cos w swojej ofercie. Zapominj o
oblizywaniu ust. I balsam nos przy sobie i go stosuj, to bardzo wazne.
Hafsa

1. Data: 2004-12-21 09:33:04

Od: "Zazula" <z...@W...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Masc majerankowa z apteki - mozna kupic z praktycznym pudeleczku a nie tylko
w tubce [z ktorej czasem ciezko jest cos wycisnac, bo jakosc dziwnie
powietrze ucieka do srodka]. Stosuje od lat i nie mam [tfu tfu] problemow z
ustami - po kazdym myciu ust czy zebow smaruje jak zwykla pomadka. Kiedy sa
bardziej wysuszone klade czesciej i grubsza warstwe i po jednodniowej
kuracji wszystko jest w normie.

Pozdrawiam
Zazula

1. Data: 2004-12-21 09:38:41

Od: justi <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam "Tisane - balsam do ust" z Herba Studio Poznań. Nie znam nic
> lepszego :)

Ja mam troszkę inny problem. Z moich ust schodzi mi ciągle skóra i muszę
ją ciągle ściągać bo inaczej wyglądałabym jak... Czy ten balsam mi
również pomoże?

Pozdrawiam
Justyna

1. Data: 2004-12-21 09:43:42

Od: Mme Kitzmoor <s...@m...nie> szukaj wiadomości tego autora

Na 21.12.2004, ZUZAnna <z...@g...pl> przeskrobal:

> [...]
> kremu a rano nie dość, że są tak ściągnięte,że ledwo je otwieram to w
> kącikach aż się potrafi łuszczyć :( Nie wiem już jak na to podziałać a jest

Może to jakaś awitaminoza lub inny objaw problemów zdrowotnych? Jak
ostatnimi czasy miałam anginę, to coś podobnego mi się zrobiło - non-stop
moje usta nie tyle się łuszczyły, ile wytworzyło się na nich coś w stylu
zrogowacenia... w każdym razie zeschło się i ładnie złuszczyło po pilingu,
który jeszcze dzisiaj poprawiłam szczoteczką do zębów. Po dwóch dniach od
zakończenia kuracji moje usta znowu są gładziusieńkie :)

Pozdrawiam
Iff

--
Sygnaturka z mordy wiejskiego burka.
GG: 6107476, tlen: cuoca_cuola, żyd: p...@j...atman.pl

1. Data: 2004-12-21 09:47:34

Od: "Magda" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powiedzcie proszę jak nawilżyć usta. Mam ten problem już chyba od
września.

> Moze to byc zapalenie czerwieni wargowej, sama coś takiego mialam i
pomogla dopiero wizyta u dermatologa, przepisal mi maść elocom i coś
jeszcze, ale nie pamiętam juz nazwy. Życze powodzenia. Pozdrawiam.

Magda

1. Data: 2004-12-21 10:04:05

Od: "ZUZAnna" <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny smaruję po każdym posiłku, każdym myciu zębow i właściwie zawsze
wtedy gdy moje usta mają konkakt z wodą czy śliną. Z pomadkami (mam chyba ze
3 już) nie rozstaję sie na krok. Staram się być cierpliwa ale ponad 3
miesiące tego cierpienia powoli powodują utratę nadziei :((
Co do peelingu to rzeczywiście go jeszcze nie próbowałam więc może warto bo
od czasu do czasu skorki też mi schodzą.
Pomadki Tisane szukałam ale narazie bez skutku :( Czy któraś z Was wie gdzie
ją można dostać w Warszawie lub Lublinie??
ZUZAnna z grubą warstwą miodu i kremu nivea na ustach :(

1. Data: 2004-12-21 10:47:19

Od: Beth Winter <b...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

ZUZAnna wrote:

> [...]
> kremu a rano nie dość, że są tak ściągnięte,że ledwo je otwieram to w
> kącikach aż się potrafi łuszczyć :( Nie wiem już jak na to podziałać a jest

Mozna jeszcze sprobowac nawilzyc mieszkanie (najlepiej zwykly nawilzacz
nakaloryferowy albo po prostu mokry recznik powiesic). Ale jesli to tak
intensywne, to lepiej sie przejsc do dermatologa...

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2004-12-21 11:13:37

Od: "Bozena" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"justi" wrote in message

> Ja mam troszkę inny problem. Z moich ust schodzi mi ciągle skóra i muszę
> ją ciągle ściągać bo inaczej wyglądałabym jak... Czy ten balsam mi
> również pomoże?

Na takie cos mi pomaga miod - posmarowac usta miodem i juz... po jakims
czasie maseczke zjesc ;)

Bozenka :-)
sloneczna miodzio dziewczyna

cold cream
Zapach dloni a rekawiczki?
H&M (Kraków, M1)
Cotygodniowe przypomnienie FAQ (2004-12-20)
samodzielne farbowanie wlosow