usta w strasznym stanie - czym pomóc

1. Data: 2006-01-26 13:01:10

Temat: usta w strasznym stanie - czym pomóc
Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co roku mam w zimę problem z ustami.
Ale po mrozach jakie teraz były, jest tragicznie, dolna warga jest spękana,
krwawi, piecze, boli, nie mogę sobie poradzić.
Nie wychodzę na dwór bez zabezpieczenia ust balsamem, nie oblizuję ust.
Mam balsam z Sephory, sztyft antyalergiczny nivea, ceralip do ust LRP,
tisane, błyszczki ochronne różniaste, balsam ochronny Lumene, próbowałam
kłaść wieczorem na usta miód, ale to chyba tylko jeszcze pogorszyło.
Po wazelinie jest jeszcze gorzej.
W dodatku wszystko co jest perfumowane i ma jakiś zapach odpada bo wywołuje
alergię samo z siebie.

Słyszałam gdzieś, że czasami na takie "wściekłe usta" pomagają balsamy z
zawartością masła z karite/shea. Ale jakoś nie mogę trafić na kosmetyk
ochronny do ust, w którego składzie by ono było.

Może ktoś miał podobny problem i udało mu się znaleźć specyfik który pomógł
choć trochę?

--
Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

1. Data: 2006-01-26 13:21:45

Temat: Re: usta w strasznym stanie - czym pomóc
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-01-26 14:01:10 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *Sowa* skreślił te oto słowa:

> Może ktoś miał podobny problem i udało mu się znaleźć specyfik który pomógł
> choć trochę?

Carmex.
IMO niezastąpiony zimą.

Active Ingredients: Menthol 0.7%, Camphor 1,7%, Phenol 0.4% Inactive
Ingredients: Fragrance in Petrolatum, Lanolin, Cocoa Butter, salicylic Acid
and wax base

Dostępne chyba tylko na allegro.
Ja moge polecić tą sprzedającą:
3668
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

nie wie nic o usenecie, kto nie pisał na teście /KAnusia/

1. Data: 2006-01-26 13:28:54

Od: "gogi" <g...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Potwierdzam Carmex jest najlepszy.Szkoda tylko ze u nas tylko na allegro
:( ale przynajmniej sprzedawcy maja zarobek bo Carmex w stanach kosztuje
tylko 1,3 $

1. Data: 2006-01-26 13:44:40

Od: Emi <e_m_i_@ani_sie_waz_spamerze_paskudny.vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sowa napisał(a):

> Może ktoś miał podobny problem i udało mu się znaleźć specyfik który
> pomógł choć trochę?

oefarol pl

w aptece, z olejkiem z jesiolka

--
E_m_i_

"Ptak, który pragnie wzbić się ponad niziny tradycji i przesądów musi
mieć mocne skrzydła.
Żałosny to widok, gdy wyczerpane i okaleczone pisklę wraca na ziemię."
K. Chopin "Przebudzenie"

1. Data: 2006-01-26 13:46:08

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Emi napisał(a):

> w aptece, z olejkiem z jesiolka

A nie z wiesiolka? ;)

th

1. Data: 2006-01-26 13:51:46

Od: "Maga" <v...@u...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. Carmex faktycznie niezły jest, ale ja najbardziej na świecie polecam
pomadkę Eco Cosmetics: http://www.ekologiczny.pl. Znajdź sobie balsam do ust
za niecałe 10 zł, bo jest jeszcze drugi, ale nie próbowałam. ma też recenzje
na wizażu. Ja wypróbowałam już chyba tony tego typu specyfików i nic mi nie
pomagało. Ta pomadka jest jedna jedyna. Polecam bardzo!
Maga

1. Data: 2006-01-26 13:54:53

Od: Emi <e_m_i_@ani_sie_waz_spamerze_paskudny.vp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli napisał(a):

> A nie z wiesiolka? ;)

szczerze mówiąc zatsanawiałam się nad tym przed napisaniem tamtego postu....

zawsze mi sie chrzani czy to jest wiesiołek, czy jesiołek ;)

1. Data: 2006-01-26 13:56:51

Od: Alveaenerle <s...@n...hotmail.com.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Może ktoś miał podobny problem i udało mu się znaleźć specyfik który
> pomógł choć trochę?

na usta co prawda nie probowalam, ale zawsze jak mam jakies popekania
czy skaleczenia drobne to smaruje Alantanem.. ten w tubce, z apteki za 6
zl czy ile to tam kosztuje. Mysle ze z ustami tez by sobie poradzil (
o ile nie chcesz czekac na przesylke z allegro)

zdrowka
monika

--
Dołącz do nas, zostań honorową krwinką !
http://tinyurl.com/4ksta

1. Data: 2006-01-26 14:02:06

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Emi napisał(a):

> zawsze mi sie chrzani czy to jest wiesiołek, czy jesiołek ;)

Gugiel proponuje dusiolek ;) tez ladnie.

A balsam rzeczywiscie jest niezly na zime (na lato zdecydowanie za
tlusty), choc mi niezbyt odpowiada jego zapach.

th

1. Data: 2006-01-26 14:15:33

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Alveaenerle wrote:

> [...]
> zl czy ile to tam kosztuje. Mysle ze z ustami tez by sobie poradzil (
> o ile nie chcesz czekac na przesylke z allegro)

a na takie na przyklad popekane palce? w czasie mrozow moje suche
rece robia sie strasznie suche, no i niestety czasem przy paznokciu
skora peka, tak z boku. boli cholerstwo - ani moczyc, ani malowac
paznokci... alantanem da sie toto wygoic?

-- kasica

zestaw do domowej mikrodermabrazji
allegro-weryfikacja uzytkownika
Szlafrok online