Re: usunięcie ciąży i uczucia mezczyzny

From: "Panslavista" <p...@h...com>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: usunięcie ciąży i uczucia mezczyzny
Date: Fri, 27 Jun 2008 08:05:53 +0200

"medea" <e...@p...fm> wrote in message
news:g40uv8$m97$1@nemesis.news.neostrada.pl...

> Urodziła. Co nie zmienia faktu, że _Ty_ masz syndrom poaborcyjny, bo to
> dziecko odrzuciłeś w fazie płodowej. Nie tak było?

Nie, nie miałem łączności z nią (zerwała kontekty zmieniła numery, kiedyś
jeszcze, gdy dodzwoniłem się - odebrała jej siostra(?) i powiedziała, że nie
będzie ze mną rozmawiać, ustaliłem, żeby sprawa stanęła twardo na nogach
badanie DNA (w sierpniu), ale aby dziecku nie szkodzić dopiero po
urodzeniu - w październiku. To moje ustępstwo wymuszone kierowaniem się
dobrem dziecka zostało wykorzystach na "fugas chrustas"...