usunięcie ciąży i uczucia mezczyzny

1. Data: 2008-06-25 00:55:17

Temat: usunięcie ciąży i uczucia mezczyzny
Od: "Lukas" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Nie wiem czy tak grupa jest odpowiednia, ale moze kots udzieli mi jakis
wskazowek , sugestii co zrobic z takim stanem rzeczy...

Krotko i po kolei, poznalem kobiete, prawie sie zakochalem, ona panna bez
dzieci, ja kawaler bez dzieci , wszytsko idealnie, nawzajem jestemy za soba,
az tu nagle dowiaduje sie( od osoby postronnej ) , ze byla w ciazy i usunela
z kims tam wczesniej.... no i nogi sie ugiely... 3 miesieczny kontakt z nia
, wzajemne rozmowy stanely pod znakiem zapytania....

Z jednej strony rozumiem ja, ze mi nie powiedziala, bala sie itd. , ze moze
sobei odpuszcze , z drugiej storny , czy powinna to powiedziec ? ale chyba
powinan , aby byc fair wobec mnie

Nie wiem do konca jakimi kierowac sie teraz wartosciami, dla jednych aborcja
jest akceptowalna , dla innych nie . Wiem , ze usunela swiadomie , nie
chciala miec dziecka w momencie jakim byla , ale co dokladnie bylo to nei
wiem . Za malo znam szczegolow. Osobiscie ciezko mi sie z tym pogodzic, jest
to dla mnei cos co trudno mi zrozumiec i wiem , ze i ona teraz ma cos w
psychice, ze moga przyjsc momenty, ze zrobi jakis dziwny ruch skoro
potrafila sie posunac az do tego co nastpilo w jej zyciu.

Chce z nia byc , ale nie wiem czy to ma sens , czy warto pchac sie w takie
cos....., mimo, iz mi na niej zalezy to teraz jestem w stanie wszytsko
zostawic i zacza od nowa z kims innym, sam nie potrafie soebi z tym
poradzic....

2. Data: 2008-06-25 04:30:25

Temat: Re: usunięcie ciąży i uczucia mezczyzny
Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Lukas" <q...@o...pl> wrote in message
> [...]
> cos....., mimo, iz mi na niej zalezy to teraz jestem w stanie wszytsko
> zostawic i zacza od nowa z kims innym, sam nie potrafie soebi z tym

Morderczyni - zabiła jedno - może zabić drugie - być może twoje.
Bardzo zły materiał na żonę i matkę, produkt żydokomuszej edukacji i
propagandy.

3. Data: 2008-06-25 05:28:07

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 25 Jun 2008 06:30:25 +0200, Panslavista napisał(a):

> "Lukas" <q...@o...pl> wrote in message

> Morderczyni - zabiła jedno - może zabić drugie - być może twoje.
> Bardzo zły materiał na żonę i matkę, produkt żydokomuszej edukacji i
> propagandy.

Pusta głowa i szeroko rozkraczone nogi.

4. Data: 2008-06-25 06:06:27

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Lukas" <q...@o...pl> wrote in message
> [...]

Ogólnie, to co pisałem to był głos rozumu. Pozostaje jeszcze głos serca i
głos sumienia. Ale to już zupełnie inna para kaloszy.

5. Data: 2008-06-25 06:09:31

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> Morderczyni - zabiła jedno - może zabić drugie - być może twoje.
> Bardzo zły materiał na żonę i matkę, produkt żydokomuszej edukacji
> i propagandy.

To nie jest głos rozumu, tylko sumienia, sterowanego przez klechę
otaczającego się ex-komuchami.

--
Pozdrawiam - Aicha

6. Data: 2008-06-25 06:11:22

Od: "Aicha" <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" napisał:

> Pusta głowa i szeroko rozkraczone nogi.

To nie jest głos rozumu, tylko uprzedzeń rodem prosto z najgłębszego
patriarchatu.
Na głos rozumu wciąż czekamy.

--
Pozdrawiam - Aicha

7. Data: 2008-06-25 06:33:56

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> To nie jest głos rozumu, tylko uprzedzeń rodem prosto z najgłębszego
> patriarchatu.

Patriarchat sprawdził się - rodziny stabilne jak też i związki,
matriarchat wystąpił w kilku miejscach na Ziemi i przepadł. Partnerstwo w
związku nie istnieje w formacie lansowanym przez media - zawsze jest osoba
dominująca, często jest to kobieta mimo patriarchalnej konstrukcji rodziny.
Buntujące się kobiety często atakują mężczyznę za niepowodzenia, które
są udziałem rodziny nie przyjmując do swojej świadomości, że stosunkowo
niewielu mężczyzn osiąga sukcesy z tego powodu, że bardzo niewiele od nich
zależy, a i w tym przypadku duży wpływ kobieta ma na decyzje podejmowane
przez niego, co często jest jedyną przyczyną "nieudaczy".
Miałem kolegę, chciał popłynąć na falach hossy, choć nie na giełdzie,
ona oświadczyła, że musi mieć męża w weekendy przynajmniej przez niedzielę.
Teraz nie może mu wybaczyć, że nie mają domu pod Warszawą - mieszkają w
blokowisku... Przypominanie o wymaganiu sprzed lat rodzi babskie ataki.
W wielu przypadkach jest tylko taki wybór - albo lulu, albo papu...

8. Data: 2008-06-25 06:34:57

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Aicha" <b...@t...ja> wrote in message

> To nie jest głos rozumu, tylko sumienia, sterowanego przez klechę
> otaczającego się ex-komuchami.

He..he, nie jestem klechą, ani też nie mam ekskomuchów za plecami...

9. Data: 2008-06-25 07:20:45

Od: "Aicha" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lukas" napisał:

> [...]
> usunela z kims tam wczesniej.... no i nogi sie ugiely... 3
> miesieczny kontakt z nia , wzajemne rozmowy stanely pod znakiem

Tia, nie ma to jak "życzliwi" sąsiedzi/znajomi...
Zaufania nie dostaje się gratis w pakiecie z zakochaniem, jak myślą
żółtodzioby. Zaufanie buduje się czynami. Chyba czeka was "noc
szczerości", o ile potrafisz być Słuchaczem, a nie Sędzią... Bo ona -
o ile nie jest zimną, wyrachowaną suką (sorry za dobitność), ale
takiej chyba byś nie wybrał - swoją drogę krzyżową już przeszła.
Pytanie - czy chcesz i potrafisz iść dalej razem z nią.

--
Pozdrawiam - Aicha

10. Data: 2008-06-25 08:21:12

Od: "i...@g...pl" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Morderczyni - zabiła jedno - może zabić drugie - być może twoje.
> Bardzo zły materiał na żonę i matkę, produkt żydokomuszej edukacji i

Też tak sądzę, niestety.

teoria spisku
Re: proroctwo z naszej-klasy albo wspomnienie o Robaku ;)
NIE JESTES...
OSACZASZ MNIE !!!
Uśmiech bezwiedny?