usunięcie ciąży i uczucia mezczyzny

91. Data: 2008-06-26 09:37:19

Temat: Re: usunięcie ciąży i uczucia mezczyzny
Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

<i...@g...pl> wrote in message
news:zieajcp9d0dm$.10017i4ru4vvs$.dlg@40tude.net...

> [...]
> traktowany
> jak dziecko - w imieniu dziecka w momencie Chrztu jego rodzice proszą o
> odpuszczenie mu grzechów. Człowiek dorosły powinien sam o to poprosić, a
> skoro nie może, to zapewne są na taką ewentualność jakieś sposoby
> postępowania w Kościele - nie orientuję się, jakie, ale NA PEWNO są. Bo
> wymazanie grzechów (czyli odpuszczenie) może być dokonane tylko po
> dokonaniu podsumowania swoich przewinień (rachunek sumienia) i osobistym
> (lub reprezentowanym) wyrażeniu skruchy i woli poprawy oraz PROŚBY o

Piszesz katechizm? Bo w Bibli jest zupełnie inaczej...

92. Data: 2008-06-26 09:44:29

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
b.googlegroups.com...

Możliwości prawne są.
Inna sprawa skrzętnie tu omijana - prawa ojca do dziecka - w/g kodeksu
rodzinnego ojciec ma prawa do dziecka równe jak matka. Pytanie - dlaczego
usus sądowy jest zupełnie inny, a do tego babusy o tak starają się ześwinić
ojca, aby postawić mu trudną do przebycia barierę opiekuńczą, aż do
pozbawienia go praw rodzicielskich, ociążając go za to nieraz niebotycznymi
alimentami.
Statystyki sądowe zaś stwierdzają, że rodziny z samotnym ojcem są
stabilniejsze, a dzieci spokojniejsze i lepiej wychowane niż z samotną
matką.

93. Data: 2008-06-26 09:56:54

Od: "Panslavista" <p...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"cbnet" <c...@n...pl> wrote in message
> Ile jej dajesz w skali od 1 do 10?

Wal się. Ćwoku.

94. Data: 2008-06-26 10:05:54

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ależ nie wstydź się Pan i powiedz "B", skoro powiedziałeś "A". :)

--
CB

95. Data: 2008-06-26 10:44:53

Od: "ostryga" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> XL to kura domowa, osoba niespełniona, a przy tym zawistna IMHO.
> Typowo polska kato-nędza mentalna: gotowa niszczyć każdego kto
> wyrasta ponad przeciętność, którą notabene z trudem toleruje.
> Jak to niektórzy mówią dosadnie: "w d*pie była, g*no widziała, ale
> szczeka aby szczekać".
>
> Np statystycznie/psychologicznie jej dzieci wcześniej zdecydują się

Nie czytałam całości wątku, ale skąd to wiesz, że wygłaszasz takie radykalne
sądy?
Jedna wielka generalizacja.
Odnoszę też wrazenie, ze sprawia ci satysfakcje pisanie do innych "nędza
mentalna",
"patologia", itd.
To ciekawe.

pozdrawiam serdecznie.
o.

96. Data: 2008-06-26 10:51:17

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

cbnet<c...@n...pl>

> Ile jej dajesz w skali od 1 do 10?

To może ja. Widziałem zdjęcia XL w n-k.
Na tej podstawie daję jej 7-8.
Wygląda bardzo dobrze jak na swój wiek. No niestety.

Don

97. Data: 2008-06-26 10:51:51

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Badano ten problem w GB i USA.
Wyniki były zgodne.

Problem "dzieci mają dzieci" dotyczy po 1-sze, po 2-gie i po 3-cie
tych dzieci, które upatrują w seksie oraz dorosłości leku na podniesienie
samooceny, przy czym jeśli dziecko ma bardzo wysokie noty w szkole,
to stwierdzono, iż takie dzieci rekompensują sobie bardzo skutecznie
w ten sposób niską samocenę jaką zawdzięczają relacjom w domach
i są odporne na syndrom "dzieci mają dzieci".
Problem zatem dotyczy przede wszystkim dzieci bez wielkich sukcesów
w nauce o niskiej samoocenie.

Reasumując: niczego nowego nie odkryłem pisząc akurat o tym.

--
CB

98. Data: 2008-06-26 10:54:07

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co to jest n-k?

--
CB

99. Data: 2008-06-26 10:59:51

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

OK, wiem już.
Dzięki.

7-8 to całkiem-całkiem nieźle.
Powaga. :)

--
CB

100. Data: 2008-06-26 11:03:07

Od: Marek Krużel <e...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedy: Thu, 26 Jun 2008 08:45:58 +0200, kto: i...@g...pl, co:

> TAK. Bezdyskusyjnie - jak dla mnie.

czemu akurat tego gatunku?

> Wchodzisz w sferę filozoficzną, a ja w tym mocna nie jestem, choć jakieś
> tam pole manewru w rozważaniach mam ;-) Wymazanie pamięci... To mnie aż
> tak nie nurtuje, jak Ciebie, bo po co mówić o rzeczach niemożliwych;
> czyż jest możliwe wymazanie komuś pamięci? Na chwilę obecną raczej nie,
> no, chyba, że uszkodzisz komuś trwale mózg, ale informacja jest w nim
> nadal zapisana, więc dalej to tylko kwestia (techniczna) jej odczytu...
> Natomiast sprawa zmazania grzechów równocześnie z utratą pamięci...
> [...]

a nie rozważasz jeszcze technicznych możliwości wykonania rachunku
sumienia denata?

teoria spisku
Re: proroctwo z naszej-klasy albo wspomnienie o Robaku ;)
NIE JESTES...
OSACZASZ MNIE !!!
Uśmiech bezwiedny?