usuwanie nalepk np. z szyb

1. Data: 2004-08-24 19:15:30

Temat: usuwanie nalepk np. z szyb
Od: "Paweł Kobyłecki" <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czy macie jakis sprawdzony i skuteczny sposob na usuwanie wyjatkowo
upierdliwych naklejek (wraz z mocujacym je bardzo odpornym na zmywanie
klejem) z powieszchni szklanych tak, aby nie zostal po nich najmniejszy ślad
?
Zafundowalismy sobie nowiutkie okna i same z nimi problemy ; )))

Pozdrawiam serdecznie!

1. Data: 2004-08-24 19:16:52

Temat: Re: usuwanie nalepk np. z szyb
Od: "Paweł Kobyłecki" <f...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

oczywiscie chodzilo mi o POWIERZCHNIE szklane ...

wstyd .. brrr ...

1. Data: 2004-08-24 19:22:45

Od: "Andrzej R" <T...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

denaturat
i dobra szmatka

1. Data: 2004-08-24 19:31:04

Od: "salamon" <s...@b...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ślad
> ?
> Zafundowalismy sobie nowiutkie okna i same z nimi problemy ; )))

najpierw naklejkę usuwam taką skrobaczką na żyletkę (do czyszczenia szyb lub
kuchni ceramicznych), a następnie resztki kleju benzyną ekstrakcyjną

pozdr
SALAMON

1. Data: 2004-08-24 20:04:02

Od: "ps" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> upierdliwych naklejek (wraz z mocujacym je bardzo odpornym na zmywanie
> klejem) z powieszchni szklanych tak, aby nie zostal po nich

Witaj :)

Moze sprawdzi sie metoda jaka stosuje do odklejania tego typu (rwacych
sie) papierkow z opakowan CD (na szybach tez dawalo dobry rezultat).
Suszarka ogrzewamy miejsce gdzie przylepiona jest naklejka (od spodu -
strony kleju) i sciagamy w calosci po jakims czasie - latwo wyczuc kiedy
(bardzo latwo odchodzi) - zero sladow. Nie wiem jak z oknami (pewnie
zespolone), ale mozna tez suszarka od strony naklejki... nie wiem jednak
jak twoje okna zareaguja na miejscowe podgrzanie, ale mysle, ze OK.
Polecam ale na WLASNA odpowiedzialnosc!!! Innym sposobem jest zakupienie
w marketach budowlanych srodkow typu "label off" specjalnie do tego
przeznaczonych.

Pozdrawiam i zycze zadowolenia z nowych windowsow ;)

Kri Z

1. Data: 2004-08-25 06:46:26

Od: "giga" <g...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> najpierw naklejkę usuwam taką skrobaczką na żyletkę (do czyszczenia szyb
lub
> kuchni ceramicznych), a następnie resztki kleju benzyną ekstrakcyjną

benzyna ekstrakcyjna w tym temacie dziala naprawde cuda :)

--
giga

1. Data: 2004-08-25 08:26:17

Od: "Rycho" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> Pozdrawiam serdecznie!
>
> Klej z nalepek dobrze usuwa też WD-40 oraz w niektórych przypadkach olej
jadalny. Pozdrawiam

1. Data: 2004-08-25 09:20:03

Od: "Magda" <m...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czasem sprawdza się aceton (zmywacz do paznokci)
Magda

Porysowana wanna
Zmywarka 45cm
Poznań - gdzie kupic mieszkanie w bloku ??????
Mrówki Faraona
przedpokój - zostawić parkiet, czy dać płytki?