uszkodzenie chrzastki w nadgarstku

1. Data: 2004-01-27 20:19:43

Temat: uszkodzenie chrzastki w nadgarstku
Od: "pa" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

uszkodzenie chrzastki w nadgarstku w wyniku upadku - to stwierdzil lekarz i
zalozyl gips na 10 dni, potem zdjal i znowu w gips tym razem na 2 miesiace.

czego spodziewac sie po zdjeciu gipsu? czy reka bedzie calkowicie sprawna? czy
obecnie "twarda" opuchlizna zniknie? czy bedzie mozna cos dzwigac? czy bedzie
konieczna jakas rehabilitacja?
dziekuje z gory wszystkim za odpowiedzi na moje pytania.
pa

2. Data: 2004-01-27 21:41:38

Temat: Re: uszkodzenie chrzastki w nadgarstku
Od: Anka Łazowska <a...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
bedzie
> konieczna jakas rehabilitacja?
> dziekuje z gory wszystkim za odpowiedzi na moje pytania.

Postep zaniku miesni jest bardzo szybki. Reka bedzie bardzo oslabiona wiec
rehabilitacja bedzie konieczna. Z tym dzwiganiem to sie nie spiesz...

Anka

Gdzie?
[co sadzicie]Samo Zdrowie
Ciąża i bóle brzucha