[co sadzicie]Samo Zdrowie

1. Data: 2004-01-27 18:56:55

Temat: [co sadzicie]Samo Zdrowie
Od: "..." <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie!
Chcialabym poznac Wasze opinie na temat miesiecznika Samo Zdrowie. Czy
zawarte w nim informacje sa wiarygodne? Zaniepokoil mnie artykul dot.
poznego ojcostwa. Czy to prawda ze gdy mezczyzna jest po 40 to szanse
zaplodnienia partnerki wynosza tylko kilka procent? I ze dzieci mezczyzn w
tym wieku znacznie czesciej sa obciazone chorobami genetycznymi? Jaka jest
Wasza opinia na ten temat? Moze macie jakies doswiadczenia? Pozdrawiam. M.

2. Data: 2004-01-27 19:20:32

Temat: Re: [co sadzicie]Samo Zdrowie
Od: "justy" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy
> zawarte w nim informacje sa wiarygodne?

średnio wiarygodne. w każdym numerze dość łatwo można znaleść błędy.
bardziej wierygodnym (lepiej dopracowanym) czasopismem jest "Zdrowie" (moim
zdaniem)

3. Data: 2004-01-28 11:02:03

Od: "Jadarek" <dkral@_BEZ_TEGO_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Wasza opinia na ten temat? Moze macie jakies doswiadczenia? Pozdrawiam. M.

No to jestem "poza statystyką" :-))))

Pozdrawiam

"Jadarek" - Dariusz Kral (42 l. tatuś po raz trzeci , Kinga ur. 17.01.2004,
2950g, 55cm, skala A - same 10 :-) )

PS. A tylko na chwilę wyjęła spiralę.... ;-)))) a badania gen. zrobię jej
jak tylko się da - za dużo chorób było w rodzinie...

4. Data: 2004-01-29 17:14:39

Od: "..." <m...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jadarek" <dkral@_BEZ_TEGO_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

> PS. A tylko na chwilę wyjęła spiralę.... ;-)))) a badania gen. zrobię jej
> jak tylko się da - za dużo chorób było w rodzinie...

Gratulacje! I dzieki za podniesienie mnie na duchu :) Pozdrawiam
cieplutko.... M.

5. Data: 2004-01-30 00:53:30

Od: "PAweł" <p...@w...pl@niechcespamu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "..." <m...@c...com.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Jadarek" <dkral@_BEZ_TEGO_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> 17.01.2004,

> Gratulacje! I dzieki za podniesienie mnie na duchu :) Pozdrawiam
> cieplutko.... M.

I często sprawdza się ludowe przekonanie, że dzieci starszych ojców są
mądre. Mój syn urodził się, gdy miałem 41l, a w wieku 2 lat i 8 miesięcy
swobodnie czytał (sam sie nauczył z reklam i napisów na samochodzach). To aż
było troche przerażające.
No a teraz chłop 190 cm i prawie 100 zywej wagi , ale i IQ wysokie zostało.
A więc głowa do góry.

Ciąża i bóle brzucha
Proszę o pomoc Warszawiaków
LEKI a prowadzenie samochodu ??