uszkodzona folia w oczku

1. Data: 2007-03-26 10:01:56

Temat: uszkodzona folia w oczku
Od: p...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

Mam problem fruwający kawałek blachy uszkodził mi folię w oczku czym
to skleić może ktoś kleił folię i poradzi
Ania

2. Data: 2007-03-26 18:11:48

Temat: Re: uszkodzona folia w oczku
Od: "Adam" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jezeli folia z PE to tylko pozgrzewac ew pospawac,kleju do tego nie ma.
Jesli to PVC/igielit to klej do tego np Tangit i łatka .

s.com...

3. Data: 2007-03-27 07:54:35

Od: "calvi" <c...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Na dziurę w folii PE od biedy może pomóc - nawet na cały sezon
- przyklejenie monterskiej taśmy hydraulicznej.
Jeżeli zrobi się to na dobrze oczyszczonej suchej folii,
to ładnie i szczelnie się trzyma.

Pozdrawiam calvi

4. Data: 2007-03-27 08:10:12

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

s.com...
Mam problem fruwający kawałek blachy uszkodził mi folię w oczku czym
to skleić może ktoś kleił folię i poradzi
Ania

Załatać nie jest trudno - trudno jest to zrobić trwale - polega to na
dokładnym oczyszczeniu łączonych brzegów, warto podłożyć taśmę klejąca pod
spód i nakleić taśmę na rozerwanie, ale już z tej folii, która jest użyta do
tego oczka i przy pomocy kleju dedykowanego do tego tworzywa.
Inny sposób - brzegi rozerwania i łatę złożyc i ścicnąć pomiędzy dwoma
plaskownikami metalowymi tak by wystawało z nie około 3-5mm folii. wtedy
palnikiem stopić tę folię az do tych płaskowników, tak, aby utworzył się
szew. Kolejno przesuwając płaskowniki wokół rozerwania zaspawa się całe
rozerwanie. Oczywiście, trzeba sprawdzić czy ta folia daje się spawać.
Czasem, gdy można folię naciągnąć, wystarczy zrobić szew bez dodatkowych
kawałków folii.
Można spróbować pistoletu klejowego ze sztyftem odpowiadającym
materiałowi foli podkładając pod rozerwanie pasek tkaninowy, taki jak np. na
szelki plecaków i glutując prykleić folię do niego, a na wierzch nałozyc
pasek foliowy - uszczelniający.

Hepatica nobilis w różowym kolorze.
Stara cegła - czym zabezpieczyć ?
Krokusy i jakie jeszcze na trawnik?
zakup dobrych krzewów róż - trójmiasto ???
kupno działki ogrodowej -za ile?