kupno działki ogrodowej -za ile?

1. Data: 2007-03-24 16:08:36

Temat: kupno działki ogrodowej -za ile?
Od: "Kaśka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć,
mam dylemat, czy kupić działkę ogrodową w ogródkach działkowych, cena 5 tys.,
wiadomo, że to tylko dzierżawa wieczysta.
3 ary, domek murowany, porządny, kraty w oknach, jakieś stare meble, narzędzia,
studnia, prąd. Działka mi sie podoba, jest niedaleko. Pytam, bo zupełnie sie na
tym nie znam. Prosze doradźcie :)
Kaśka

2. Data: 2007-03-24 16:20:30

Temat: Re: kupno działki ogrodowej -za ile?
Od: "TreStan" <t...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
narzędzia,
> studnia, prąd. Działka mi sie podoba, jest niedaleko. Pytam, bo zupełnie
Witam!
Cena moim zdaniem atrakcyjna.Przyjmujac,ze nie jest to "gole" pole.
Ja bym "bral" choc potargowac sie mozesz.

Stanislaw

3. Data: 2007-03-24 16:23:22

Od: "tchorzesk" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaśka" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> narzędzia,
> studnia, prąd. Działka mi sie podoba, jest niedaleko. Pytam, bo zupełnie

Pytanie jest nieco dziwne
podoba Ci się, jest blisko ,masz kasę to kupuj. przecież możesz sprzedać
ja szukałam w Krakowie ogródka działkowego i widziałam oferte za 30 tysięcy
dużo dużo mniejsza powierzchnia,
Niestety innych ofert nie widziałam. a nie mam takiej kasy :) ja bym z
pocałowaniem ręki brała.

4. Data: 2007-03-24 17:08:47

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> narzędzia,
> studnia, prąd. Działka mi sie podoba, jest niedaleko. Pytam, bo zupełnie

Jak dla mnie to cholernie dużo kasy, ale teraz ceny sa postawione na gowie.

Ale: czy to aby na pewno wieczysta dzierżawa? Teraz wokół PODów są
zawirowania, kto wie, czym to się skończy.

DJD

5. Data: 2007-03-24 17:31:49

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:eu3luv$br0$1@news.onet.pl Dominik Jan Domin
<d...@g...com> napisał(a):
> Użytkownik "Kaśka" <s...@p...onet.pl> napisał w
> wiadomości news:706d.00000102.46054d03@newsgate.onet.pl...
>
> Jak dla mnie to cholernie dużo kasy, ale teraz ceny sa postawione na
> gowie.

Hejka. Policz sobie ile trzebaby wydać, żeby teraz wybudować taki
murowany domek. Według mnie to wyjątkowa okazja. :-)
Pozdrawiam ekwiwalentnie Ja...cki

6. Data: 2007-03-24 17:34:17

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Policz sobie ile trzebaby wydać, żeby teraz wybudować taki
> murowany domek.

Według mnie to wyjątkowa okazja. :-)

Dlatego nie kupuj, bo możesz się obudzić POD wozem.

7. Data: 2007-03-24 18:05:38

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On 24 Mar, 17:08, "Kaśka" <s...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> studnia, prąd. Działka mi sie podoba, jest niedaleko. Pytam, bo zupełnie sie na

Czesc,

A czy moglabys napisac jak znalazlas ta dzialke? Tez jetem
zainteresowana kupnem ogrodka, ale za bardzo nie wiem gdzie moznaby
znalezc jakies ofert. Z gory dziekuje za pomoc. Gdybys nie byla
zainteresowana ta oferta to rowniez prosze o namiary na sprzedajacego.

Pozdrawiam,
Magda

8. Data: 2007-03-24 20:39:11

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dominik Jan Domin" <d...@g...com> napisał w
wiadomości news:eu3luv$br0$1@news.onet.pl...
> Użytkownik "Kaśka" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Jak dla mnie to cholernie dużo kasy, ale teraz ceny sa postawione na
> gowie.

Dużo? To weź działkę niezagospodarowaną.
Najpierw kup narzędzia, potem ją odchwaszcz, posadz krzewy drzewka i inne,
poczekaj kilka lat jak będzie z tego efekt.
Wybuduj altenkę, doprowadz prąd, wybuduj studnię .... i wtedy zobaczysz ile
to kosztuje i ile Ci zajmnie lat.

Mieć to wszystko już gotowe, i za tak mała cenę, to szczególna okazja.

Pozdrawiam Krycha

9. Data: 2007-03-24 21:55:39

Od: "Gustaw H." <n...@n...nocom> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 24 Mar 2007 17:08:36 +0100, Kaśka <s...@p...onet.pl>
wrote:

> [...]
> narzędzia,
> studnia, prąd. Działka mi sie podoba, jest niedaleko. Pytam, bo zupełnie

wszystko zależy chyba od miejsca. generalnie za tę cenę nie kupisz nawet w
castoramie byle jakiej altanki do samodzielnego złożenia. inna sprawa, że
pod w tym lub najpóźniej przyszłym roku będą pod baczną obserwacją bo
samorządy lokalne mają wielką ochotę sprzedać tereny przez nie zajmowane.
i mają do tego pełne prawo. to jedynie kwestia czasu kiedy tereny te
zostaną zajęte, przypomnę jedynie że bez prawa pierwokupu (z twojej
strony) ani jakiegokolwiek odszkodowania. w dobrze poinformowanych
źródłach mówi się że odpowiednie regulacje to ma być kwestia najwyżej
kilku lat. chyba, że działkowcy wzorem gorników ruszą na sejm z grabiami i
motykami ;) - tylko żeby nie bylo na mnie że podżegam...

OPERA for MAC OSX

10. Data: 2007-03-25 09:19:58

Od: "kaśka" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> znalezc jakies ofert. Z gory dziekuje za pomoc. Gdybys nie byla
> zainteresowana ta oferta to rowniez prosze o namiary na sprzedajacego.

akurat tę znalazłam poprzez ogłoszenie wiszące na słupie, ale sama szukam i
daję tez ogłoszenia w lokalnej gazecie z ogłoszeniami, u mnie to "Pośrednik"
akurat, ukazuje sie co tydzień, a koszt zamieszczenia ogłoszenia to 2 zł :)
pozdrówka i życze powodzenia w szukaniu
K.

Mam nasiona nie wiem czego ;)
hodowla boczniaka-jak rozmnozyc grzybnie?
Michale, ratuj...a moze i inni
Rospuda - obrona czy manipulacja?
Towarzystwo liliowe