uszkodzona kuchenka mikrofalowa

1. Data: 2006-08-07 09:20:53

Temat: uszkodzona kuchenka mikrofalowa
Od: "maly" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witam
wczoraj moja kuchenka z jednej strony zaczęła iskrzyć - czy ktoś wie co to
jest, ktoś to może miał i ile ew. kosztuje naprawa?
pozdrawiam
Łukasz

2. Data: 2006-08-07 09:24:02

Temat: Re: uszkodzona kuchenka mikrofalowa
Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maly" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> witam
> wczoraj moja kuchenka z jednej strony zaczęła iskrzyć

Co w niej w tym czasie było?

J.

3. Data: 2006-08-07 09:30:05

Od: "maly" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co w niej w tym czasie było?

najpierw była zupka na talerzu przeznaczonym do kuchenek, a teraz nawet bez
niczego iskrzy :(
i iskrzy przy takiej klapce od strony programatora
pozdrawiam
Łukasz

4. Data: 2006-08-07 09:35:29

Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> najpierw była zupka na talerzu przeznaczonym do kuchenek, a teraz
> nawet bez niczego iskrzy :(

Że bez niczego iskrzy to raczej normalne, nie wolno uruchamiać pustej
mikrofalówki. Głównie dlatego, że wtedy iskrzy :-), starsze/gorsze
mikrofalki mogą się od tego wykończyć, nowsze są zwykle odporne, ale
też nie jest to dla nich najzdrowsze.
Iskrzyć też może jeśli w mikrofalce będzie coś, co zbyt słabo
pochłania mikrofale, np puste naczynie, czy z naprawdę mikroskopijną
ilością potrawy, ew. coś kompletnie suchego, nie zawierającego wody.

> i iskrzy przy takiej klapce od strony programatora

Ta klapka jest na zewnątrz??? Jeśli tak, to serwis obowiązkowo!.

J.

5. Data: 2006-08-07 09:55:35

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maly" nabaździuchał: ;)

> i iskrzy przy takiej klapce od strony programatora

Może kolega nie wyraził się precyzyjnie o tej klapce a ja stawiam na płytkę
mikową, że się "kończy". Serwis albo mika z allegro i nożyczki ;)

P.

6. Data: 2006-08-07 10:32:01

Od: "adrian.o" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

maly napisał(a):

> [...]
> niczego iskrzy :(
> i iskrzy przy takiej klapce od strony programatora

nie wlaczaj pustej kuchenki! cos musi pochlaniac mikrofale!

moze po prostu do scianki moikrofali przykleil sie kawalek folii
aluminiowej.

7. Data: 2006-08-07 15:11:56

Od: "Cacek" <c...@p...pf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> napisał w wiadomości

Serwis albo mika z allegro i nożyczki ;)

mialem to samo - zamowilem plytke w centralnym servisie LG i od 3 miesiecy
nie moga zrealizowac mojego zamowienia. Na allegro nie moge znalezc nigdzie
tych plytek - mozesz podac dokladniejsze namiary?

pozdr
jacek

8. Data: 2006-08-07 21:32:18

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Cacek" napisał:

> [...]
nigdzie
> tych plytek - mozesz podac dokladniejsze namiary?

Na przykład:
http://www.allegro.pl/item119032080_szybki_zaroodpor
ne_mika_.html

P.

prosze o pomoc i porade - rysy na plytkach
okna pcv, przerobki gazu
Granica działki
Olejowany parkiet - mozaika przemysłowa merbau
Oświetlenie Podszafkowe