utrata wagi w czasie snu

1. Data: 2006-05-16 08:44:07

Temat: utrata wagi w czasie snu
Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio po zakupie dokładniejszej wagi zauważyłem taką rzecz. Rano ważę
ponad kilogram mniej niż wieczorem. Np. wczoraj przed położeniem się spać
miałem 63,9 kg, a dzisiaj rano 62,5 kg. Czy taka strata przez noc to
normalne?

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

2. Data: 2006-05-16 09:09:49

Temat: Re: utrata wagi w czasie snu
Od: "Limcha" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kąpiesz się, nasiąkasz wodą a później parujesz całą noc.
Plus błąd pomiaru. Normalne.

3. Data: 2006-05-16 09:20:15

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 16 May 2006 11:09:49 +0200, na pl.sci.medycyna, Limcha napisał(a):

> Kąpiesz się, nasiąkasz wodą a później parujesz całą noc.
> Plus błąd pomiaru. Normalne.

Błąd pomiaru 100g. Nasiąkam wodą? Sprawdzę dzisiaj przed myciem i po, bo
coś mi się nie chce wierzyć, że nasiąkam.

4. Data: 2006-05-16 10:24:03

Od: "Agnes" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ważysz się po wypróżnieniu ??

Agnes

5. Data: 2006-05-16 10:30:39

Od: "tomla" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trapez" <t...@p...wp.pl> napisał w wiadomości
> miałem 63,9 kg, a dzisiaj rano 62,5 kg. Czy taka strata przez noc to
> normalne?

chodujesz jakies egzotyczne gady lub gryzonie?

t>

6. Data: 2006-05-16 10:37:25

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 16 May 2006 12:24:03 +0200, na pl.sci.medycyna, Agnes napisał(a):

> A ważysz się po wypróżnieniu ??

Zmiana wagi o taką wartość występuje bez wypróznienia i najwyżej z jednym
(niewielkim) oddaniem moczu z rana. Może został mi nawyk snu z otwartymi
ustami i tyle ze mnie paruje.

7. Data: 2006-05-16 10:38:40

Od: Trapez <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tue, 16 May 2006 12:30:39 +0200, na pl.sci.medycyna, tomla napisał(a):

> chodujesz jakies egzotyczne gady lub gryzonie?

Gadów nie mam, obeznie dwa koty, ale może to te meszki i komary coś takiego
robią :)

8. Data: 2006-05-16 10:51:41

Od: "tomm" <t...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> miałem 63,9 kg, a dzisiaj rano 62,5 kg. Czy taka strata przez noc to
> normalne?

a moze to waga dziala roznie w zaleznosci od pory dnia
albo od temeratury !! ??
zaloze sie, ze czujniki nacisku cos szwankuja,
zwaz cos wieczorem i potem zwaz to rano i zobacz
czy bedzie jakas roznica,

Tomek

9. Data: 2006-05-16 11:16:32

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> (niewielkim) oddaniem moczu z rana. Może został mi nawyk snu z otwartymi

Mocz + parowanie ciala (skora) + oddychanie, to tez pewien ubytek wagowy.
Z tego co pamietam, to wlasnie powinnismy sie wazyc rano na czczo i po
wyproznieniu, no i te wage przyjac jako nasza wage.
A moze na dodatek z ta nowa waga jest cos nie tak, albo jest tak czula, ze
staniesz nierowno i wskazuje rozne wyniki.
Iwona
// Wlasciwoscia czlowieka jest bladzic, glupiego - w bledzie trwac / /
Cyceron
http://www.kociszce.ao.pl

10. Data: 2006-05-16 11:35:07

Od: "Aska" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ponad kilogram mniej niż wieczorem. Np. wczoraj przed położeniem się spać
> miałem 63,9 kg, a dzisiaj rano 62,5 kg. Czy taka strata przez noc to

normalne , ważyc sie trzeba rano i na czczo i po wypróżnieniu wtedy wynik
jest najbardziej miarodjany , w ciągu dnia moze nastąpic zatrzymanie wody w
organiźmie i inne takie poza tym normalne ze po zjedzeniu conajmniej 3
posiłków w ciągu dnia bedziesz ciut więcej ważył

u kobiet np przed miesiączką wachania wagi wynoszą 1-2 kg i tez jest to
normalne

pozdr.
Aska

Diagnoza kardiologiczna
Jak sie poprawnie odzywiac przy stresujacej pracy??
wagi z allegro?
Wyrostek robaczkowy...
kleszcz