utrwalacz do makijażu

1. Data: 2004-03-23 13:40:39

Temat: utrwalacz do makijażu
Od: "alex" <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy możecie mi powiedzieć, gdzie można coś takiego kupić i jakie są firmy?

1. Data: 2004-03-23 14:11:36

Temat: Re: utrwalacz do makijażu
Od: "Dorcia" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alex" <> napisał w wiadomości

> Czy możecie mi powiedzieć, gdzie można coś takiego kupić i jakie są firmy?

jeśli chodzi o utrwalacz to niestety nie wiem , ale jest żel z opiłkami
złota (zdaje się że Guerlain ) pod makijaż , i jest super , całą noc możesz
balować , a makijaż pozostaje nienaruszony :)
niestety tani nie jest ok 100zł za małą buteleczkę

pozdr,dorcia (nowa na grupie)

1. Data: 2004-03-23 16:14:02

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy możecie mi powiedzieć, gdzie można coś takiego kupić i jakie są firmy?

firma Krylon ma utrwalacz ,chyba nawet widziałam ostanio na allegro, a do
najprostrzych utrwalaczy ,robia tak modelki spryskac twarz laierem do
włosów.
p.

1. Data: 2004-03-23 17:57:34

Od: "kragmel" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ArtDeco (to od sławnej bazy pod cienie :) ma utrwalający puder (fixing
powder). widziałam w GaleriiCentrum w Warszawie. nie wiem jak działa, nie
próbowałam (ale sławna baza działa świetnie :).
kragmel

1. Data: 2004-03-23 20:25:02

Od: Kometa <k...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik pamana napisał:
> firma Krylon ma utrwalacz ,chyba nawet widziałam ostanio na allegro

Firma nazywa sie Kryolan :-)

--
Kometa

Greetings from Mandrake

1. Data: 2004-03-23 22:16:28

Od: "Ligeia" <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana wrote:

> firma Krylon ma utrwalacz ,chyba nawet widziałam ostanio na allegro,
> a do najprostrzych utrwalaczy ,robia tak modelki spryskac twarz
> laierem do włosów.
> p.

To musi być okropne. Lakier zatyka pory, więc pewnie po takim "utrwaleniu"
cera nie wygląda za pięknie.

Ligeia

--
"(...) co mi po tej dziewicy, która skromnie oczy spuści, jakby drzemać
chciała, ustek niewinnie przysznuruje i nic nie da w życiu prócz praw

1. Data: 2004-03-24 07:53:57

Od: Karolina Matuszewska <g...@s...am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 3/23/04 11:16 PM, Ligeia wrote: :

> To musi być okropne. Lakier zatyka pory, więc pewnie po takim "utrwaleniu"
> cera nie wygląda za pięknie.

Już pomijając świecenie, swędzenie i to, że lakier musi być na sztywnym,
bo na twarzy będzie się łuszczył. Mi tam wystarczy, że czasem jak używam
lakieru do włosów, to sobie niechcący prysnę gdzieś na skórę -- fuj.

A Kryolan na allegro faktycznie jest, auć, ale cena.

Pozdrawiam,
Karola

1. Data: 2004-03-24 08:57:45

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To musi być okropne. Lakier zatyka pory, więc pewnie po takim "utrwaleniu"
> cera nie wygląda za pięknie.
>
>nie jest to z pewności przyjemne ale nie robią tego za darmo:)
p.>

Zielone oczy
Tusz do rzęs
wawa - joga (troche OT)