uwaga na żarcie z Makro

11. Data: 2011-06-15 00:51:37

Temat: Re: uwaga na żarcie z Makro
Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-14 15:28, Ikselka pisze:

> :-D
>

> JA?

> Czym by ona nie była, to jedno jest pewne - u nas jej nie ma.

> O który/ą farmazon/ę chodzi - konkretnie?
> 3-)

> Nie o Prezydencie, tylko o szczaniu przed pałacem.

Szczalnik to mają w restauracji u Gesslerowej naprzeciwko. Tam było
podobno wszystko po 3 zł, oczywiście kieliszek wódki też 3 zł i chętnych
nie brakowało.

--
animka

12. Data: 2011-06-15 07:06:29

Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka pilnuj się. Już prawie zacyknęłaś a tu nadal nie tniesz cytatów :-)

13. Data: 2011-06-15 15:13:43

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-15 09:06, z pisze:
> Animka pilnuj się. Już prawie zacyknęłaś a tu nadal nie tniesz cytatów :-)

Sobie tą mowę wstawiłeś? Takie gadki to nie do mnie.

--
animka

14. Data: 2011-06-15 20:11:12

Od: "Jacek S." <o...@f...cy> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-15 17:13, Animka pisze:

> Sobie tą mowę wstawiłeś? Takie gadki to nie do mnie.

Tia... Przecież Ciebie netykieta nie dotyczy... To jutro może
zapierdalaj autem pod prąd - przecież to Cię nie dotyczy. I potem
powiedz gliniarzowi: "Takie gadki to nie do mnie". Hehe, Animka jak
zwykle bezbłędna i niezawodna:)

--
Jacek S.

15. Data: 2011-06-15 22:43:37

Od: z <z...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze:
> Sobie tą mowę wstawiłeś? Takie gadki to nie do mnie.

Gimnazjalista po przeczytaniu kilku postów skapowałby się o co tu chodzi.
Jak Ci nie wychodzi myszką to spróbuj klawiaturą (Shift + strzałki + Del)
To na prawdę nie jest trudne.
Mam nadzieję że za następnych kilkaset postów już się naumiesz :-)

Kawa a ciśnienie
Kaskada krzepnięcia krwi.
grupa kontrolana leczona placebo
Niedoczynność tarczycy
OT-Bajeczka o SAMOistnym powstaniu życia-zdruzgotana!!!