uwaga na żarcie z Makro

1. Data: 2011-06-10 23:46:39

Temat: uwaga na żarcie z Makro
Od: "lamia" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

uwaga na łatwo-psujące się produkty z Makro:
ile razy nie robię zakupów w Makro - zawsze natnę się na 'łatwiejpsujne'
produkty (takie jak: śledziki, mozarella, etc) , które już pozbyły się
swoich właściwości, przed datą ważności.

Wniosek: czyżby fatalne przechowywanie?
Produkty takie albo są skupione przez makro skądś gdzie się kładzie wiadomo
co na przechowywanie, alvbo w samym Makro są tak składowne że się psują.
(Ten piewrszy pomysł ponieważ takie rzeczy mają często dość niedaleką datę
ważności).

Generlanie lipa, bo wiele produktów (z tych 'niepsujnych') w Makro jest
całkiem ok. Więc albo wychłostać niech się znobilitują, albo dobranoc z
zakupami w M.

2. Data: 2011-06-11 11:27:53

Temat: Re: uwaga na żarcie z Makro
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 11 Jun 2011 01:46:39 +0200, lamia napisał(a):

> [...]
>

> Generlanie lipa, bo wiele produktów (z tych 'niepsujnych') w Makro jest
> całkiem ok. Więc albo wychłostać niech się znobilitują, albo dobranoc z

Mnie się jeszcze nie zdarzyły tam zadne niespodzianki :-)

Skoro kupujesz z tego specjalnego regaliku, to o co masz pretensje? - tam
są produkty o kończącej się dacie przydatności do spożycia albo rozpakowane
ze zbiorczych opakowań wskutek upadku itp.

--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

3. Data: 2011-06-11 16:56:19

Od: "OlO" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lamia" <l...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wiadomo co na przechowywanie, alvbo w samym Makro są tak składowne że się
> psują. (Ten piewrszy pomysł ponieważ takie rzeczy mają często dość

ostatni kupilem mozarelle , do konca daty bylo 2 tyg. a juz byla gorzka

4. Data: 2011-06-12 08:43:37

Od: "lamia" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro kupujesz z tego specjalnego regaliku, to o co masz pretensje? - tam

Nigdzie nie napisałam, że wspomniana kwestia miałaby dotyczyć żywności ze
'specjalnego regaliku'.
(z resztą naaaawet gdyby tak było - żywność ważna powinna być jeszcze
zdatna! Uważasz że nie??).
Poza tym wątek nie dotyczy wyłanianianiu osób, które nie trafiły (albo
jeszcze nie trafiły) na takie rzeczy w Makro.

A ewidentnie jest to powtarzająca się kwestia, nie przypadek że jedna
partia. Np. mozarella (dla przedmówczyni dodam, że 'normalnej półki', i że
przechowywana w lodówce : ]) - spuchła w przeddzień ważności. Rzecz
ewidentnie dotyczy także częto ryb (np koreczków). Kasa do kosza.
Wiadomo że nie jazda z reklamacją na zadupie leży zbytnio - pewnie to jest
uwzględnionew modelu biznesowym.

5. Data: 2011-06-12 08:55:04

Od: Arkady <p...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-06-11 18:56, OlO pisze:

> Użytkownik "lamia" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> ostatni kupilem mozarelle , do konca daty bylo 2 tyg. a juz byla gorzka

Pewien moj znajomy kilka lat temu kupowal od znanej wytworni z magazynu
wyroby czekoladowe przed terminem waznosci. Zatrudnil nawet plastyka
coby zmienial daty waznosci na opakowaniach.

I tak sie kreci Lody bez wody.

6. Data: 2011-06-12 15:56:10

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 12 Jun 2011 10:43:37 +0200, lamia napisał(a):

> Nigdzie nie napisałam, że wspomniana kwestia miałaby dotyczyć żywności ze
> 'specjalnego regaliku'.
> (z resztą naaaawet gdyby tak było - żywność ważna powinna być jeszcze
> zdatna! Uważasz że nie??).

Pisałaś o uszkodzonych opakowaniach, więc...

7. Data: 2011-06-13 17:11:17

Od: "Jedrek" <pisz na grupie@gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lamia"

> [...]
> produkty (takie jak: śledziki, mozarella, etc) , które już pozbyły się
> swoich właściwości, przed datą ważności.

Skoro zawsze sie nacinasz to po kiego tam kupujesz?
A tak BTW to grupa medyczna i idź sie wypłacz jakiemuś menadżerowi z Makro a
nie tutaj.
I uważaj co by Cie Makro nie pozwało za publiczne wypisywanie tych bzdurnych
rewelacji.

8. Data: 2011-06-13 17:31:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 13 Jun 2011 18:11:17 +0100, Jedrek napisał(a):

> [...]
> nie tutaj.
> I uważaj co by Cie Makro nie pozwało za publiczne wypisywanie tych bzdurnych

No nie przesadzaj. Każdy ma prawo krytykować to, co uważa i kogo uważa.
Podobno mamy DEMOKRACJĘ - przynajmniej tak sądzą niektórzy, dla których
polega ona raczej na tym, że można bezkarnie szczać przed Pałacem
Prezydenckim, tudzież rzucać kartoflami w prezydenta i w co się tylko chce,
niż krytykować jakiś tam towar. Jedna niezadowolona klientka wobec takiego
molocha jak Makro? - naprawdę sobie żartujesz.

9. Data: 2011-06-14 12:42:23

Od: "Jedrek" <o...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka"

> [...]
> niż krytykować jakiś tam towar. Jedna niezadowolona klientka wobec takiego
> molocha jak Makro? - naprawdę sobie żartujesz.

To co napisałaś w swoim poście to nie krytyka tylko poważne pomówienia.
Jeżeli w ten sposób postrzegasz "DEMOKRACJĘ" to może czas aby wpisać sobie
ten wyraz w wyszukiwarkę i poczytanie co to takiego demokracja.
Co do jednej klientki, to pewnie nie było by problemu, jakbyś opowiedziała
to swojej sąsiadce,ale wypisujesz te farmazony w Internecie, który jest
miejscem publicznym.
Co do rewelacji o Prezydencie to juz chyba całkiem pomyliłaś miejsca
wypowiedzi...

10. Data: 2011-06-14 13:28:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 14 Jun 2011 13:42:23 +0100, Jedrek napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka"

> To co napisałaś w swoim poście to nie krytyka tylko poważne pomówienia.

:-D

JA?

> to może czas aby wpisać sobie
> ten wyraz w wyszukiwarkę i poczytanie co to takiego demokracja.

Czym by ona nie była, to jedno jest pewne - u nas jej nie ma.

> Co do jednej klientki, to pewnie nie było by problemu, jakbyś opowiedziała
> to swojej sąsiadce,ale wypisujesz te farmazony w Internecie, który jest
> miejscem publicznym.

O który/ą farmazon/ę chodzi - konkretnie?
3-)

> Co do rewelacji o Prezydencie to juz chyba całkiem pomyliłaś miejsca
> wypowiedzi...

Nie o Prezydencie, tylko o szczaniu przed pałacem.
--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

Prawda o GMO:
http://www.gmowpolsce.com.pl/custom/Lisowska%20J%20o
f%20Ecol%20and%20Health%202010.pdf

Kawa a ciśnienie
Kaskada krzepnięcia krwi.
grupa kontrolana leczona placebo
Niedoczynność tarczycy
OT-Bajeczka o SAMOistnym powstaniu życia-zdruzgotana!!!