uzależnienia od alkoholu

1. Data: 2004-01-13 10:14:52

Temat: uzależnienia od alkoholu
Od: "Ania i Judyta" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja koleżanka pierwszy raz zetknęła się z alkoholem na dyskotece.Poznała tam
towarzystwo które wciągnęło ją w picie alkoholu. Od tamtego momentu cały czas
się z nimi spotyka i pije z nimi.Ona jest moją dobrą koleżanką lecz nie wiem
jak mam jej pomóc!!!Prosze Was o pomoc.

2. Data: 2004-01-13 13:07:03

Temat: Re: uzależnienia od alkoholu
Od: Karol Makowski <s...@B...org> szukaj wiadomości tego autora

On 13 Jan 2004 11:14:52 +0100, Ania i Judyta wrote:
> [...]
> się z nimi spotyka i pije z nimi.Ona jest moją dobrą koleżanką lecz nie wiem

Do moderatora:
Proszę usunąć posty tej osoby. Jest to ewidentny troll udzielający
się wcześniej na pl.soc.seks

Karol Makowski
http://BSDzine.org
s...@B...org

3. Data: 2004-01-14 07:19:11

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to 13 Jan 2004 13:07:03 GMT, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <s...@B...org> i powiedziała:

> Do moderatora:
> Proszę usunąć posty tej osoby. Jest to ewidentny troll udzielający
> się wcześniej na pl.soc.seks

Nie widzę powodów, żeby - skoro posting mieści się w tematyce
grupy - usuwać go z niej. Nawet jeśli sytuacja jest zmyślona.

Zuzanka (1/2 moderatora)
*:.
On the verge of indecision. I'll always take a round about way.

4. Data: 2004-01-14 15:47:45

Od: "Cbr" <"jeton [nospam]"@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Po co wogole jest tu moderator? Bardzo zmniejsza to uzytecznosc tej grupy.

5. Data: 2004-01-15 17:53:18

Od: Leszek Karlik <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 14 Jan 2004 07:19:11 +0000 (UTC), Małgorzata Krzyżaniak
<z...@t...eu.org> disseminated foul capitalist
propaganda:

[...]
> Nie widzę powodów, żeby - skoro posting mieści się w tematyce
> grupy - usuwać go z niej. Nawet jeśli sytuacja jest zmyślona.

Takoż. Zawsze może z tego wyniknąć dyskusja która pomoże komuś
innemu.

> Zuzanka (1/2 moderatora)
Leslie (drugie 1/2 moderatora)
--
Sol-Earthsa Leszek Leslie Karlik dam Posen; leslie @ ideefixe . pl
Drone, Offensive; Special Circumstances, Contact Section.

6. Data: 2004-01-15 17:54:31

Od: Leszek Karlik <l...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 14 Jan 2004 16:47:45 +0100, Cbr <jeton [nospam]@tlen.pl>
disseminated foul capitalist propaganda:

> Po co wogole jest tu moderator? Bardzo zmniejsza to uzytecznosc tej grupy.

Bo taki był warunek powstania grupy. Żeby to była grupa do dyskusji o
uzależnieniach i walce z nimi a nie o używkach i która fajniejsza oraz
gdzie można co dostać.

Sensowność takiego założenia może być dyskusyjna, ale tak był warunek
powstania grupy.

Leslie
--

terapie wyjazdowe dla alkoholików