uzaleznienie od internetu

1. Data: 2004-01-13 10:22:03

Temat: uzaleznienie od internetu
Od: "mala" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moim zdanie wielo godzinne przesiadywanie prze monitorem komputera moze miec
negatywny wplyw na nasz organizm (problemy z oczami i wady kregoslopa) i
uzaleznic nas od internetu. Najbardziej grozi to mlodziezy, poniewaz internet
jest jednym ze sposobow spedzania wolnego czasu.

2. Data: 2004-01-19 00:40:06

Temat: Re: uzaleznienie od internetu
Od: Maciek <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

mala wrote:
> [...]
> uzaleznic nas od internetu. Najbardziej grozi to mlodziezy, poniewaz internet
> jest jednym ze sposobow spedzania wolnego czasu.

a poza tym na zachowanie tez wpływa. czlowiek jakis taki bardziej nerwowy
(szczególnie po jakis 5-7 godzinach bez przerwy). Coś niestety o tym wiem

--
Pozdrawiam, Maciek

3. Data: 2004-03-13 20:32:00

Od: "Piotr" <l...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

mala <n...@i...pl> napisał(a):

> [...]
internet
> jest jednym ze sposobow spedzania wolnego czasu.

nie tylko zle wplywaja na zdrowie, ale na psychike. Czlowiek uzalezniony od
internetu traci kontakt z rzeczywistoscia, nie umie sie odnalesc w realnym
swiecie. Gdy idzie po ulicy wszystko go denerwuje, nie umie normalnie
funkcjonowac. Problem w tym, ze nie jest tak latwo sie z tego wyleczyc gdyz
coraz wiecej spraw musimy prowadzic za posrednictwem internetu.

uzależnienia od alkoholu
terapie wyjazdowe dla alkoholików
Krzysztof - alkoholik
Witam wszystkich :-)