uzalezniony od Internetu

1. Data: 2002-04-24 20:16:43

Temat: uzalezniony od Internetu
Od: "MIREK" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zauwazylem ostatnio ze chyba jestem uzalezniony od internetu ... i nie to
zeby zaraz cos robic .. ale tak poprostu .. wstaje rano wlaczam kompa tak
tylko zeby wlaczyc .. a doskonale wiem ze i tak nic nowego nie zrobie przed
pojsciem do pracy ... przychodze z pracy to pierwsze co robie to wlaczam
kompa i internet .... a zeby tego bylo malo to w pracy 7 godzin tez przed
komputerem

==============
www.mijo.pl
http://www.mijo.pl
http://mijo.pl

2. Data: 2002-04-25 11:36:21

Temat: Re: uzalezniony od Internetu
Od: Artur Byszko / b1k3ro <b...@s...hack.pl> szukaj wiadomości tego autora

=> MIREK <a...@w...pl> napisał(a):
> [...]
> kompa i internet .... a zeby tego bylo malo to w pracy 7 godzin tez przed

hm.. ja tez to mam :) przed szkola zawsze musze wczesniej wstac i
poczte chociaz przeczytac[;, natomiast po powrocie zanim zjem
to ide na kompa ;) ciezko by bylo teraz bez netu zyc :/

--
[ Artur Byszko / b1k3ro * mailto:b...@s...hack.pl ]
[ ** http://security.hack.pl * efnet #hackpl #segfault * ]

3. Data: 2002-04-25 12:18:32

Od: "agusiolus" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

BIEDACZKU!!!!!Ja Ci proponuję jakiś spacerek, najlepiej bardzo dłuuuuuugi i
najlepiej raz dziennie!

4. Data: 2002-04-25 16:48:30

Od: emes <e...@A...W.SYGNATURCE> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 24 Apr 2002 22:16:43 +0200, MIREK wrote:

> [...]
> kompa i internet .... a zeby tego bylo malo to w pracy 7 godzin tez przed

u mnie gdzieś od pół roku (tzn. od kiedy mam stałe łącze) komputer chodzi
24h/dobę. już dawno przyzwyczaiłem się do szumu w nocy...

ale nie, nie jestem narkomanem sieciowym. siadam przy komputerze na
krótko, a wyłączać go po prostu nie mogę bo robi za serwer :)

--
* ja * e...@h...pl *
<echelon mode="alert"> terrorism, osama bin laden, world trade center, fbi, cia,

5. Data: 2002-04-28 16:01:05

Od: "Marek Dlugosz" <u...@r...please> szukaj wiadomości tego autora

Ja byłem uzależniony od pornografi w internecie. Pisałem o tym wcześniej,
może jeszcze jest do ściągnięcia z serwerów.

Marek D.

6. Data: 2002-04-30 10:31:41

Od: "anica" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kompa i internet .... a zeby tego bylo malo to w pracy 7 godzin tez przed

witam
moja druga polowa robi dokladnie tak samo
czasami to jestem normalnie zazdrosna jak tak przesiaduje przed kompem i
przesiaduje
denerwuje mnie rowniez jak ciagle dziala komp i bzyczy
podobno promieniowanie z kompa jest szkodliwe
szczegolnie od tylu monitora?
nie wspomne o ciaglym halasie
ktory tez w dzisiejszych czasach jest podobno szkodliwy (oczywiscie w
nadmiarze)

ja tez siedze przy kompie 8-9 godzin w pracy
nierzadko przy internecie ale objawow uzaleznienia nie zauwazam u siebie
pozdrowka
anica:-)

ja - l...@w...pl
moja polowa - d...@k...lublin.pl
moja polowa - www.k3.lublin.pl

7. Data: 2002-05-02 23:57:42

Od: "Krystian" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zauwazylem ostatnio ze chyba jestem uzalezniony od internetu ... (...)

Witam
pewnie nie pomoge Ci wcale ale pociesze ze nie jestes az tak bardzo
uzalezniony:)
choc w nastepnym stadium bedziesz jak ja:)

u mnie nie ma wlaczania kompa poprostu chodzi a ja jestem przy nim:)
wyjatkowo kiedy ok raz na rok formatuje systemowy dysk
lub jak po instalacji trzeba zrestartowac komputer:(

biegam po stronach i wyszukuje ciagle nowe rzeczy
czasami jak na nie z boku popatrze to dochodze do wniosku
ze nie sa mi potrzebne
i zastanawiam sie po co mi to:)
ale i tak scigam i przegladam klikam itp
jak wychodze z domu to wczasie powrotu mysle co
bede nowego mial na skrzynce mailowej lub co nowego moge
sciagnac/przegladnac

naszczescie nie korzystam z czatow bo chyba rzeczywiscie dostalbym fioła:)

klade sie ok 4 w nocy kiedy juz nie wiem co pisze i nie za bardzo moge
strony www wklepac:)
o komplikacjach z zyciem uczuciowym juz nie wspomne
a powstaly rowniez przez uzaleznienie od netu (komputera)

ale wiem ze nadejdzie taki dzien
ze wywale komputer przez okno i bede mial spokoj:):)

zdr
GG 1004716

Problem uzaleznienia od pracy.
Witam wszystkich poraz pierwszy