Witam wszystkich poraz pierwszy

1. Data: 2002-04-22 07:44:26

Temat: Witam wszystkich poraz pierwszy
Od: "nook" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.
Jestem tu popierwszy i mam takie male pytanko.
Uwazam, ze moja dziewczyna jest uzalezniona od irc'a.
Oczywiscie Ona twierdzi, iz jest inaczej.
Jak Jej to uswiadomic?

--
Wojtek
n...@g...pl

2. Data: 2002-04-23 08:04:01

Temat: Re: Witam wszystkich poraz pierwszy
Od: "Marek Dlugosz" <u...@r...please> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek napisał:
| Witam wszystkich.
| Jestem tu popierwszy i mam takie male pytanko.
| Uwazam, ze moja dziewczyna jest uzalezniona od irc'a.
| Oczywiscie Ona twierdzi, iz jest inaczej.
| Jak Jej to uswiadomic?

Witam!

Skoro jest uzależniona, to znaczy, że zamiast z tobą na randkę...

Nawet w najcięższych przypadkach, kiedy miedzy ludźmi jest mur nie do
przebycia pomaga modlitwa. "Panie Boże - pokaż jej, że potrzebuje pomocy."

Marek D.

3. Data: 2002-04-23 12:41:22

Od: "nook" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Dlugosz" <u...@r...please> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Nawet w najcięższych przypadkach, kiedy miedzy ludźmi jest mur nie do
> przebycia pomaga modlitwa. "Panie Boże - pokaż jej, że potrzebuje pomocy."

Raczej nie takiej odpowiedzi sie spodziewałem, ale dobre i to.

--
Wojtek
n...@g...pl

4. Data: 2002-04-23 19:29:23

Od: "Lechox" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam wszystkich.
> Jestem tu popierwszy i mam takie male pytanko.
> Uwazam, ze moja dziewczyna jest uzalezniona od irc'a.
> Oczywiscie Ona twierdzi, iz jest inaczej.
> Jak Jej to uswiadomic?

.... zroobcie bilans zyskoow i strat.... jezeli zyskoow jest wiencej... to
milej zabawy... jesli po stronie strat jest przewaga... to warto sie nad tym
zastanowic.....

pozdrawiam!

5. Data: 2002-04-23 21:54:22

Od: "nook" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lechox" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> milej zabawy... jesli po stronie strat jest przewaga... to warto sie nad

Tu nie chodzi o zyski czy straty chodzi o tto zeby to nie stanelo miedzy
nami.

--
Wojtek
n...@g...pl

6. Data: 2002-04-24 08:52:54

Od: "Lechox" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tu nie chodzi o zyski czy straty chodzi o tto zeby to nie stanelo miedzy
> nami.

To jej to powiedz...

PS ...ja na pewno, a o ciastko założę się ze i inni tysz nie dadzą ci
gotowej recepty, trzeba taka rercepte powoli, systematycznie i cierpliwie
wypracować... w tym celu tysz należy odłożyć na boczek wlasny egoizm i
niecierpliwość...
....a zyski i straty są potrzebne roowniez tobie, abyś zdał sobie sprawę czy
masz szanse.... bo roowniez może być sytuacja ze to ty sobie z tym nie
poradzisz i tak czy inaczej związek się rozpadnie....

Nie masz szansy zmienić innego człowieka... możesz jedynie zmienić swojo
stosunek do niego...

pozdrawiam!

7. Data: 2002-04-24 14:02:35

Od: "nook" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poradzisz i tak czy inaczej związek się rozpadnie....
>
> Nie masz szansy zmienić innego człowieka... możesz jedynie zmienić swojo

Wiesz cała ta sprawa ma troszeczke większy zasięg
chodzi o mam nadzieje, że to nie jest ucieczka od świata realnego ten cały
irc.
pozdro

--
Wojtek
n...@g...pl

8. Data: 2002-04-24 15:58:56

Od: "kuba" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie masz szansy zmienić innego człowieka... możesz jedynie zmienić swojo
> stosunek do niego...

wylumacz to!
bo ja uwazam ze to bzdura..

kuba

9. Data: 2002-04-24 19:37:52

Od: "Lechox" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> wylumacz to!
> bo ja uwazam ze to bzdura..
>
> kuba

.. wiec pozostańmy przy własnych zdaniach.. :-)

10. Data: 2002-04-24 19:57:30

Od: "Lechox" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiesz cała ta sprawa ma troszeczke większy zasięg
> chodzi o mam nadzieje, że to nie jest ucieczka od świata realnego ten cały
> irc.

..właśnie dla tego podchodzę, do tego (nie wiem czy zauważyłeś) poważnie...
- "ucieczka od świata realnego" - żeby to stwierdzić należy postawić
diagnozę... aby to miało sens to te diagnozę musi sobie postawić sam
uzależniony... Ty możesz go tylko do tego (sproobowac) sprowokować... i
wieżyc ze to pomoże... reszta w rękach uzależnionego.... jak zechce się
zmienić to OK, jeśli nie to nie ma takiej ludzkiej siły ktoora go do tego
zmusi... i nic na to nie poradzisz....
... możesz tez liczyć na to, ze samo przejdzie.... ale ja na to bym za
bardzo nie liczył... bo samo to się tylko błyska i grzmi... :-)

boja sie konurencji
nałóg - MUZYKA!!!
różnica
mniejsze, większe, największe uzależnienie
Warto chyba dodać