veto LiD wobec religijnej agresji i przemocy psychicznej

21. Data: 2008-06-16 13:34:21

Temat: Re: veto LiD wobec religijnej agresji i przemocy psychicznej
Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Odejście Millera i Borowskiego to był ważny sukces lewicy.
Odejście Oleksego - wielka porażka IMHO.

--
CB

22. Data: 2008-06-16 13:42:46

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Odejście Millera i Borowskiego to był ważny sukces lewicy.
> Odejście Oleksego - wielka porażka IMHO.

nie rozumiesz czy udajesz?

--
http://dokad.prowadzi.patrz.pl
tren hakker, tre Niro, t-ster

trener is nimi mnogoe smog sdelat'
trener is igracima
trener is kentakija
trener is šefom
trener is herr andrej pomahae
trener is
trener is´dzia bob mohylew na klaczy

sygnaturka moze mieć maksymalnie 4 wiersze, to co widzisz powyżej, to po
prostu kilka sygnaturek.

23. Data: 2008-06-16 13:49:25

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chyba jednak nie nadążam za tobą.

24. Data: 2008-06-16 14:00:34

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Chyba jednak nie nadążam za tobą.

osiągnięcia.
roszady personalne mnie nie interesują.

25. Data: 2008-06-16 14:03:49

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uważam, że lewica doświadcza kryzysu, a tym mnie pytasz
o osiągnięcia i sukcesy w tym okresie?

Jakieś dziwne pytania zadajesz, a w każdym razie dziwnie
zaadresowane.

26. Data: 2008-06-16 14:11:27

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Uważam, że lewica doświadcza kryzysu, a tym mnie pytasz
> o osiągnięcia i sukcesy w tym okresie?
>
> Jakieś dziwne pytania zadajesz, a w każdym razie dziwnie
> zaadresowane.

pijany jesteś? :)
pytam o osiągnięcia lewicy sprzed onego kryzysu.

27. Data: 2008-06-16 14:40:14

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Acha! Jasne. ;)

Najlepsze lewica ma jeszcze przed sobą IMHO.

28. Data: 2008-06-16 14:54:09

Od: tren R <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet pisze:
> Acha! Jasne. ;)
>
> Najlepsze lewica ma jeszcze przed sobą IMHO.

ufff... :)

29. Data: 2008-06-16 14:56:58

Od: "Don Gavreone" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

tren R<t...@p...pl>

[...]