vipera - gdzie w warszawie?

1. Data: 2004-07-16 08:26:03

Temat: vipera - gdzie w warszawie?
Od: "vanilla sky" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak na wizazu chwala pudry vipery, ze chcialam sobie kupic, tylko ze nigdzie
nie moge znalezc ich kosmetykow ...a warszawa duza... pomozecie? szukalam w
archiwum, ale bez skutku.
pozdrowienia
vs

1. Data: 2004-07-16 09:57:54

Temat: Re: vipera - gdzie w warszawie?
Od: "Ligeia" <e...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "vanilla sky" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
nigdzie
> nie moge znalezc ich kosmetykow ...a warszawa duza... pomozecie? szukalam

A tylko wiem, że fabryka Vipery mieści się w Piasecznie, tuż obok Eris. Nie
wiem, czy mają tam też sklep, ale zawsze można zapytać. ;-)

Ligeia

1. Data: 2004-07-16 12:08:20

Od: "Aede" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
nigdzie
> nie moge znalezc ich kosmetykow ...a warszawa duza... pomozecie? szukalam

W Naturze na Żelaznej można kupić pudry vipery, to jest za skrzyżowaniem z
alejami Solidarności. W hali Mirowskiej na górze w jednej drogerii też są i
można ewentualnie zamówić coś u pani, która tam sprzedaje. O ile się nie
mylę kosmetyki vipery można kupić też gdzieś w podziemiach przy Rotundzie.

1. Data: 2004-07-16 15:37:15

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aede" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

O ile się nie
> mylę kosmetyki vipery można kupić też gdzieś w podziemiach przy Rotundzie.

Nie myslisz sie. Niedawno kupilam tam puder brazujacy, ktorym tak sie
zachwycaja na wizazu. Sa co najmniej 3 drogerie, w kazdej sa pudry Vipery,
ale ten brazujacy znalazlam tylko w jednej.

1. Data: 2004-07-16 15:40:51

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zefirka" <z...@i...pl> napisał w wiadomości

> Nie myslisz sie. Niedawno kupilam tam puder brazujacy, ktorym tak sie
> zachwycaja na wizazu. Sa co najmniej 3 drogerie, w kazdej sa pudry Vipery,
> ale ten brazujacy znalazlam tylko w jednej.

Hm... ;) tak sie wlasnie zaczelam zastanawiac, czy to przypadkiem nie bylo w
podziemiach przy Mariocie. W kazdym badz razie na pewno w ktoryms z tych
dwoch miejsc.

1. Data: 2004-07-16 20:43:25

Od: "Aede" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podziemiach przy Mariocie. W kazdym badz razie na pewno w ktoryms z tych

Chodzi o centralny? Tam na pewno jeden facet ma kosmetyki vipery, ale nie
wiem czy pudry.

1. Data: 2004-07-16 21:24:37

Od: "zefirka" <z...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi o centralny? Tam na pewno jeden facet ma kosmetyki vipery, ale nie
> wiem czy pudry.

Przejscie podziemne przy centralnym, tuz przy schodach, ktore wychodza na
Marriot. Obok jest makdonald. Kupowalam u jakiejs kobiety.

wlosy i solarium
Uniwersalna kredka do makijażu
balsam czy oliwka?
Maseczka do tłustej cery