w Japonii

11. Data: 2002-04-30 12:48:15

Temat: Re: w Japonii
Od: "Bischoop" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał w wiadomości
news:aal6fb$o22$1@news.tpi.pl...

> Użytkownik "nulka" <n...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
>
> Jak już jesteśmy przy rodzinnym temacie robienia kupy,
> to może ktoś wie, jak rozwiązuje się tą kwestie w krajach
> mniej cywilizowanych, np. w Afryce. Na pewno będzie
> to ciekawsze a i do wykorzystania na weekendowe wypady
> do lasu, gdy się zechce a zapomni się papieru toaletowego:-)
> Czy jest w grupie jakiś botanik?

Gdy juz nadejdzie nas potrzeba fizjologiczna w miejscu np. opisanym przez
Sokratesa czyli w lasku, a zapomnimy wziasc ze soba tak wspanialego tworu
cywilizacyjnego jak: papier toaletowy to niestety uzyc do podtarcia
zwieracza odbytu lisci, ktore rowniez jak widac potrafia spelniac nie tylko
role asymilacyjna, lecz takze pelnia role w higienie osobistej czlowieka.
Wspaniale w tej roli spelniaja sie liscie kasztanowca, jednak dobre sa
rowniez czesciej spotykanej, aczkolwiek mniejszych rozmiarow liscie
chwastu:
babki lancetowatej.

--
%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%#%
$Najwiekszy MISZCZ Internetu niepowtarzalny: Bischop $

12. Data: 2002-04-30 13:03:39

Od: "N30" <n...@h...sk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> to ciekawsze a i do wykorzystania na weekendowe wypady
> do lasu, gdy się zechce a zapomni się papieru toaletowego:-)

Jak jezdzilem na obozy to czasem na 24h wyzucali nas do lasu z siatka zarcia
i woda ale zawsze braklo nam papieru :<

n...@s...pl

personne n'est parfait, ainsi je suis personne :D
ninguém é perfeito, assim que eu sou ninguém :D

13. Data: 2002-04-30 15:13:26

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziura w podłodze + miejsce na stopy - sprawy załatwia się w
> "przykucnięciu"

to tak jest i we wloszech. a i tak bylo i w wwie jakies 10-15 lat temu:)

14. Data: 2002-04-30 16:47:44

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bischoop" <s...@b...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Wspaniale w tej roli spelniaja sie liscie kasztanowca, jednak dobre sa
> rowniez czesciej spotykanej, aczkolwiek mniejszych rozmiarow liscie

Świetnie, ale gdy rozejrzymy się dookoła to zauważamy, że jesteśmy
w lesie z przeważającą ilością drzew iglastych.Co w takiej sytuacji?
Darek

15. Data: 2002-04-30 20:39:42

Od: "Adiola" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Bischoop" <s...@b...pl> napisał w wiadomości

> Świetnie, ale gdy rozejrzymy się dookoła to zauważamy, że jesteśmy
> w lesie z przeważającą ilością drzew iglastych.Co w takiej sytuacji?

Potrzec o kore ??? ;-))))

Adiola

16. Data: 2002-05-02 04:50:09

Od: "Sokrates" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adiola" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Sokrates" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Potrzec o kore ??? ;-))))
>
> Adiola

Czym później zmyć żywicę:-)) Majtki się będą przyklejać:-))
Darek

wyjazd na dlugi weekend HELP!
wiecie
Regulamin