w poszukiwaniu podkładu

1. Data: 2006-05-06 09:29:21

Temat: w poszukiwaniu podkładu
Od: "Czarnulka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj zobaczyłam reklamę podkładu, ale podchodzę do Maybellina jak do jeża.
Czy któraś używała tego Pure i mogłaby się wypowiedzieć o jego kryjącości? Niby
mam gładką buzię, ale mam nierówny kolor. I jak z wyborem kolorów? Są jasne, czy
jak zwykle, tylko kolory dla mulatek?

Czarnulka znad pracy magisterskiej (zostały dwa tygodnie na napisanie 80 stron!)

2. Data: 2006-05-07 09:05:01

Temat: Re: w poszukiwaniu podkładu
Od: Zofia Rakowska <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Czarnulka" <m...@b...pl> napisał/a w

> Czy któraś używała tego Pure

Ja. Od dwóch dni. Lekki, o żelowej konsystencji. Po aplikacji mam
wrażenie, jakbym posmarowała się czymś mocno mokrym. Za chwilę jednak
podkład tworzy ładną matową powłoczkę. Jednak nie matuje (mnie) na
dłużej niż 3-4 godziny.

> i mogłaby się wypowiedzieć o jego
> kryjącości?

W ogóle nie kryje.

> z wyborem kolorów? Są jasne, czy jak zwykle, tylko kolory dla
> mulatek?

Są cztery, mi pasuje 20 cameo. Jest jasny, lekko wpada w róż. 21 jest
w miarę jasny ale bardziej żółty, pozostałe dwa są dla mieszkanek
Czarnego Lądu.

Aha, cena. W Naturach jest promocja po 18 PLN.

--
mips

"Właśnie skończyłem dietę 14-dniową.
I jedyne co straciłem, to dwa tygodnie"
Garfield

3. Data: 2006-05-07 11:20:18

Od: "Czarnulka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

mips:

> [...]
> wrażenie, jakbym posmarowała się czymś mocno mokrym. Za chwilę jednak
> podkład tworzy ładną matową powłoczkę. Jednak nie matuje (mnie) na

Matowanie to drobiazg. Nie zwracam na to zbytniej uwagi, bo musiałabym
zwariować. Mnie wszytsko matuje na całe pięć minut. Czasami na siedem :)

> W ogóle nie kryje.

Niedobrze.
A co znasz dobrze kryjącego? Znaczy nie musi _aż_tak_dobrze kryć, ale wolałabym
zakryć rożowe plamki.

> Są cztery, mi pasuje 20 cameo. Jest jasny, lekko wpada w róż. 21 jest
> w miarę jasny ale bardziej żółty, pozostałe dwa są dla mieszkanek
> Czarnego Lądu.

No tak, to ja im podziękuję :)

> Aha, cena. W Naturach jest promocja po 18 PLN.

Tani, nawet. Wart chociaż tyle?

Czarnulka, i Jakobson i Szkłowski też pozdrawiają :)

4. Data: 2006-05-07 12:29:52

Od: "satia" <s...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Czarnulka" <m...@b...pl>

> Niedobrze.
> A co znasz dobrze kryjącego? Znaczy nie musi _aż_tak_dobrze kryć, ale
> wolałabym
> zakryć rożowe plamki.

bardzo dobrze kryjące i matujące są La Roche - Posay z serii UNIFIANCE,
kolory zaczynające się na 1 (11 jasny, bardzo sobie chwalę), do nabycia w
niektórych aptekach i na allegro, cena ok. 65-70 pln, 30 ml (kolory
zaczynające się na 2 są wygładzające optycznie, nie tak kryjące), drugi
dobry to nowośc VICHY - dermablend, cena i działanie podobne, ale jak dla
mnie mniej wydajny od La Roche, gorzej się rozprowadza. Właśnie kończę
opakowanie po jakichś trzech miesiącach, a La Roche Posay starczył mi na
pięć i byłam bardziej zadowolona. Więc teraz kupię La Roche Posaya znowu.

Drogie, apteczne, ale jak dostałam próbkę Unifianca to się zachwyciłam, te
wszystkie Maybelliny i inne wynalazki to o kant d...

sattia, Miłosz (17.04.2004) i dwa koty
http://tinylink.com/?qWns1fHtWh

5. Data: 2006-05-08 15:09:25

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to niedziela, 7 maja 2006 14:29 użytkownik
satia, sącząc kawkę, wyklepał:

> bardzo dobrze kryjące i matujące są La Roche - Posay z serii UNIFIANCE,
> kolory zaczynające się na 1 (11 jasny, bardzo sobie chwalę), do nabycia w
> niektórych aptekach i na allegro, cena ok. 65-70 pln

Miałam próbkę tego odcienia. Zużyłam ją na - uwaga - osiem razy! A to był 1
ml! Słowem: kryje rewelacyjnie, ale trzeba bardzo, bardzo uważać, żeby nie
przedobrzyć, bo wystarczy trochę więcej niż miniodrobinka i robi się maska.
Nie matuje (mnie). Podejrzewam, że jest pieruńsko wydajny. A odcień 11 jest
cudowny: jaśniuteńki, neutralny beż. Mniut!

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

6. Data: 2006-05-08 18:37:54

Od: "satia" <s...@w...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl>

. A odcień 11 jest
> cudowny: jaśniuteńki, neutralny beż. Mniut!

prawda?

Ja też dostałam najpierw próbkę 11 i miałam na kilka razy. Mnie matuje, ale
ja mam raczej normalną cerę, za to rumienie, przebarwienia itp. ten puder
pozbawił mnie kłopotu :-) Jesteś z Wrocławia? To nadmieniam, że za 65 pln
jest w aptece na Oławskiej (apteka ZIELONA, ZIELONY BLUSZCZ czy jakoś tak,
zaraz obok jubilera, prawie na przeciwko Kameleona). Dla porównania - w
galerii dominikańskiej jest po 75 pln.

7. Data: 2006-05-14 15:38:02

Od: "Czarnulka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna"

> [...]
> jest
> cudowny: jaśniuteńki, neutralny beż. Mniut!

Zmiłuj się, miałam oszczędzać :)
Poza tym nie wiem, czy jest sens kupować na lato, bo może jednak będzie
gorąco? A po lecie podkład zwykle się nie nadaje do użytku. No, ale na
jesień będzie jak znalazł.
Ale co na teraz? Nie chcę ludzi w pracy straszyć :(

Czarnulka, ciągle rzeźbi pracę...

8. Data: 2006-05-17 19:51:05

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to niedziela, 14 maja 2006 17:38 użytkownik
Czarnulka, sącząc kawkę, wyklepał:

> Ale co na teraz? Nie chcę ludzi w pracy straszyć :(

A co z Sorayą? Padła? :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

9. Data: 2006-05-19 13:34:03

Od: "Czarnulka" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krusz:

> A co z Sorayą? Padła? :)

Zdradzam ;)
Taka moja natura. Poza tym może dopadnę podkład, który w ogóle nie będzie się
ścierał? No nie wiem... jak będę wiedziała, czego chcę, to się odezwę ;)

Czarnulka przed sesyją!

10. Data: 2006-05-19 15:15:13

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego pięknego dnia, a był(a) to piątek, 19 maja 2006 15:34 użytkownik
Czarnulka, sącząc kawkę, wyklepał:

> Poza tym może dopadnę podkład, który w ogóle nie będzie się
> ścierał?

Iiiiiii tam, nie wierzę w takie cuda :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

Jaką maseczkę na suche i zniszczone dłonie?
Kosmetyki do solarium???
co pod prostownicę?
zapalenie okołoustne
na cellulit - typu zimno i szczypie jakie?