w radiu mowia o psychosyntezie

1. Data: 2002-05-19 22:22:47

Temat: w radiu mowia o psychosyntezie
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jest pozno - w radiu mowia o psychosyntezie
- znalazlem link do stosownej strony - http://www.psicosintesi.it/

P.
----
Piotr Kasztelowicz <P...@a...torun.pl>
[http://www.am.torun.pl/~pekasz]

1. Data: 2002-05-20 05:53:29

Temat: Re: w radiu mowia o psychosyntezie
Od: "Little Dorrit" <z...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisal w wiadomosci
m.torun.pl...
> Witam
>
> Jest pozno - w radiu mowia o psychosyntezie
> - znalazlem link do stosownej strony - > P.

To z radia czerpiesz naukowe informacje na temat psychologii? Powinszowac!
Dorrit

1. Data: 2002-05-20 07:21:57

Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Little Dorrit" <z...@c...pl> :
> To z radia czerpiesz naukowe informacje na temat psychologii? Powinszowac!
> Dorrit

Rany!!!!
A dlaczego nie??? Nie kazdy musi tu miec super wiedze psychologiczna poparta
tonami naukowych ksiazek i wykladow. W zyciu liczy sie tez tzw. oczystanie,
czy w tym przypadku osluchanie. Piotr napisal o audycji radiowej, bo
najwidoczniej interesuje sie psychologia, ale wyraznie juz wczesniej
oswiadczyl, ze nie jest psychologiem. Jesli ktos sie czyms interesuje, to
chyba moze posluchac audycji, albo przeczytac artykul itp. Moze wcale nie
oczekuje czerpac z tego wiedzy czysto naukowej, ale np. pewnych ciekawostek.

Pozdrawiam,
Dominika.

1. Data: 2002-05-20 08:19:18

Od: "mops" <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

masz racje dominiko:)
rowniez staje w obronie piotrka
little: spojz na swiat z pewna doza luzu bo inaczej rodzina moze tego nie
zniesc...

pozdrawiam
michal

Użytkownik Dominika <n...@n...poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:aca8un$phq$...@n...tpi.pl...

1. Data: 2002-05-20 08:36:13

Od: "Huxley" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Little Dorrit" <z...@c...pl> napisał w wiadomości
> To z radia czerpiesz naukowe informacje na temat psychologii? Powinszowac!
> Dorrit

Niektorzy swoją pychą mogliby obadarowac cala grupę dykusyjną.
Przykladowo, jezeli prof. Samson wystepuje w audycji, to zgodnie z sugestia
nalezy wylaczyc radio.
H.

1. Data: 2002-05-20 08:43:45

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 20 May 2002, mops wrote:

> masz racje dominiko:)
> rowniez staje w obronie piotrka
> little: spojz na swiat z pewna doza luzu bo inaczej rodzina moze tego nie
> zniesc...

Dziekuje za ten list :-)
Po prostu siedzialem na dyzurze i sluchalem wieczorna audycje
w trojce na ten temat. Poszukalem stron na ten temat - wydaje
mi sie, ze znalazlem ta najbardziej zrodlowa. Listow Dorrit
i Fatso w ogole nie czytam bo chyba nie ma to sensu.
Nie jestem psychologiem po prostu zainteresowalem sie i tyle

P.

P.S.
uzytkownikowi fatso odcialem dostep do serwera pocztowego
obslugujacego moja skrzynke
----

1. Data: 2002-05-20 10:20:37

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dominika"

> [...]
> oczekuje czerpac z tego wiedzy czysto naukowej, ale np. pewnych ciekawostek.

Psycholog zresztą był współtwórcą tej audycji.. - włączyłam radio po komunikacie
Piotra i bardzo dobrze się słuchało.

Gościem przeróżnych audycji radiowych i telewizyjnych
bywa też znajomy Dorrit ( sama się kiedyś tym chwaliła )
- A.Samson, tylko że Samson jakoś zupełnie do mnie nie przemawia - pewnie dlatego, że
to "szkoła";) Dorrit.
A może to on sam zabawia się tutaj jako kobieta,
któż to może wiedzieć;) .
E.

--
Nie jestem psychologiem i nie musisz brać sobie do serca tego, co piszę.:)

1. Data: 2002-05-20 10:23:53

Od: "Dominika" <n...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"EvaTM" <e...@i...pl> :
> A może to on sam zabawia się tutaj jako kobieta,
> któż to może wiedzieć;) .
> E.

Hehe :)) To by dopiero bylo ;)

Dominika.

1. Data: 2002-05-20 11:19:11

Od: "Andr3as" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Huxley" <h...@g...pl> napisał w wiadomości
> Niektorzy swoją pychą mogliby obadarowac cala grupę dykusyjną.
> Przykladowo, jezeli prof. Samson wystepuje w audycji, to zgodnie z
> [...]

Po pierwsze na 95% jestem pewien ze Samson nie jest zadnym prof. Po drugie
od razu widac, ze do plebsu przemawiaja jedynie psychologowie "od
wszystkiego" (Santorski albo goscie "Rozmow w toku"). Niestety wiedza
"masowa" czesto jest sprzeczna z wiedza naukowa. Dobrym przykladem moga byc
reklamy podprogowe, ktorych skutecznosc jest zerowa. Ale jest to taki
"fenomen", ze warto w niego wierzyc (TV + radio + gazety + inne bzdety).
Jaki z tego moral? Do takich paranaukowych informacji trzeba podchodzic z
dystansem i traktowac jako ciekawostki do zweryfikowania. No i oczywiscie
moral drugi, ze zwracac trzeba uwage na zwartosc merytoryczna przekazu
(Samson nie jest taki glupi), a nie zrazac sie ironia czy czyms tam
(posluchalbys sobie Dolinskiego to bys umarl :)

1. Data: 2002-05-20 13:56:07

Od: "TPI" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

SLD [Sad Little Dorritt] to Lepper psychologii. Zero kultury i ryk na całe
gardło.
Dziwne, że z taką chołotą ktoś chce jeszcze polemizować, kłócić się.
Jej po prostu nie ma. A jeżeli jej nie ma, to się jej nie zauważa.

- Piotrek

Z chamami się nie rozmawia. Z szacunku dla samych siebie.

czy idea FAQa rowniez padla?
Klaustrofobia w windzie
Ciezka sprawa
odzież