| « poprzedni wątek | następny wątek » |
1. Data: 2002-05-19 15:41:54
Temat: sztuka prezentacji w miejscu pracymam pytanie do szanownych grupowiczów :
jak prezentować się i zachowywać w firmie w której się pracuje aby to
pomogło w rozwoju kariery np. awansie na zastępcę kierownika, na podwyżkę
itd. i w ogóle na dobrą ocenę jako pracownika ?
chodzi o to czy zadawać się ze wszytkimi czy tylko z wybranymi osobami o
dobrej opinii?
czy po pracy spędzać czas z współpracownikami czy nie ?
czy pić po pracy z nimi alkohol - czyli pójść na piwo lub coś mocniejszego ?
czy chodzić z nimi na imprezy po pracy ?
jakich tematów nie poruszać w czasie rozmów ?
czy warto spoufalać się z współpracownikami czy nie ?
jak się zachowywać aby zdobyć szacunek współpracowników i przełożonych ?
czego nie robić aby nie stracić w oczach współpracowników i przełożonych ?
w jaki sposób mówić agresorom twarde nie , aby nie stać się dla nich
obiektem do psychicznego znęcania ?
jak sobie z tym wszystkim poradzić w grupie 20 osób z którymi przebywa się
po 8 godzin dziennie w pracy ?
odpowiedzcie na liście dyskusyjnej lub
możecie do mnie pisać na skrzynkę emailową lub polecić jakieś źródła do
zgłębiania w internecie
cześć
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
Zobacz także
1. Data: 2002-05-19 19:45:33
Temat: Re: sztuka prezentacji w miejscu pracy> czy warto spoufalać się z współpracownikami czy nie ?
ja sie nie spoufalam, ale to czasem obraca sie przeciw mnie,
najlpeiej chyba byc "zaklamana jaszczura' do wszytskich usmiechnieta, ale ja
nei potrafie
Ewa
› Pokaż wiadomość z nagłówkami
| « poprzedni wątek | następny wątek » |