Re: w sprawie Re:

1. Data: 2002-09-14 21:04:42

Temat: Re: w sprawie Re:
Od: "take5" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co pewien czas pojawiają się wiadomości, które mają w temacie "Re: ..."
Problem w tym, że pojawiają się one jako zupełnie nowe wątki.
Np.ta od Saulo sprzed około 2 godzin - " Re: Ktos mi zniknal".
Mam wrażenie, że mi też.
Też tak macie ?

- Piotrek

1. Data: 2002-09-14 21:20:00

Od: "EvaTM" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "take5" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Problem w tym, że pojawiają się one jako zupełnie nowe wątki.
> Np.ta od Saulo sprzed około 2 godzin - " Re: Ktos mi zniknal".

Zdarza się, Piotrze.
Czasami gdzieś się gubią niektóre posty od czasu do czasu
- podobno słynny Hamster jest na to lekarstwem :)
A może masz niektóre osoby w Kill file ;) ?

E.

1. Data: 2002-09-14 21:43:54

Od: "take5" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "EvaTM" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "take5" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> A może masz niektóre osoby w Kill file ;) ?

Póki co w moim komputerze panuje wolność słowa, aczkolwiek, gdy czytam co
"tamta " albo "tamten" pisze, to ...

- Piotrek

Re: Alkohol
Re: Ktos mi zniknal...
SENSACJA!!! Co o tym sądzicie?
SENSACJA!!! Co o tym sądzicie?
Boze zatrzymaj swiat! Ja wysiadam. (dlugie, nudne i chyba OT - mowiac dosadnie niewarte uwagi)