w sprawie dereniówki

1. Data: 2005-01-20 13:59:56

Temat: w sprawie dereniówki
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tych zafascynowanych dereniami i dereniówką pytam:
jakie odmiany ziemniaków lub żyta uprawiacie razem z dereniami byście mogli
tę dereniówkę produkowac?
Pozdrawiam ;-)
Janusz

2. Data: 2005-01-20 14:13:09

Temat: Re: w sprawie dereniówki
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:
> Tych zafascynowanych dereniami i dereniówką pytam:
> jakie odmiany ziemniaków lub żyta uprawiacie razem z dereniami byście
> [...]
:)
a wiesz Januszku
ze najbardziej produktywna roslina
jesli chodzi o mozliwa ilosc alkoholu wyprodukowana danej jednostki masy
jest Topinambur
:))))
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

3. Data: 2005-01-20 14:46:59

Od: michalina27 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal napisał(a):

> a wiesz Januszku
> ze najbardziej produktywna roslina
> jesli chodzi o mozliwa ilosc alkoholu wyprodukowana danej jednostki masy
> [...]

A ja się zastanawiałam, i mimo ostrzeżen Dirko nabyłam, po kiego czorta
mi topinanbur?
I Już wiem.
michalina

4. Data: 2005-01-20 14:50:19

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> a wiesz Januszku
> ze najbardziej produktywna roslina
> jesli chodzi o mozliwa ilosc alkoholu wyprodukowana danej jednostki masy
> [...]
Ty tu sobie Tadziu hehehe, a ja materiał na nasadzenia onego
tropię i jakoś nie bardzo mi to wychodzi. Obiło się Tobie o uszy
lub rzuciło w oczy może coś w temacie topinambura?
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

5. Data: 2005-01-20 15:03:46

Od: michalina27 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

skryba ogrodowy napisał(a):

> [...]
> tropię i jakoś nie bardzo mi to wychodzi. Obiło się Tobie o uszy
> lub rzuciło w oczy może coś w temacie topinambura?

Ja znalazłam adres w którymś z Działkowców z 2-połowy 2004 roku.

Byl duży artykuł oraz podany adres producenta. Zamówiłam i przysłali

5 kg ok.40 zł + koszty przesyłki
Jak nikt nie znajdzie, to sprobuje odszukać tegoż Dzialkowca aczkolwiek
nie bedzie to proste.

6. Data: 2005-01-20 15:10:39

Od: michalina27 <m...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

skryba ogrodowy napisał(a):
> [...]
> tropię i jakoś nie bardzo mi to wychodzi. Obiło się Tobie o uszy
> lub rzuciło w oczy może coś w temacie topinambura?
Znalazłam !!
Działkowiec wrzesień'2004 artykuł
Sadzeniaki topinamburu wysyłkowo, inż. Jan Pilarczyk tel (044) 7560039,
kom. 0505967494. Przysyłają za zaliczeniem.
michalina

7. Data: 2005-01-20 15:25:31

Temat: Odp: w sprawie dereniówki
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik skryba ogrodowy <z...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:csogbn$eut$...@n...onet.pl...

> Ty tu sobie Tadziu hehehe, a ja materiał na nasadzenia onego
> tropię i jakoś nie bardzo mi to wychodzi. Obiło się Tobie o uszy
> lub rzuciło w oczy może coś w temacie topinambura?

No przecież Tadeusz jest topinarumbowym potentatem ;-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

8. Data: 2005-01-20 15:35:48

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "michalina27" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
> 5 kg ok.40 zł + koszty przesyłki
> Jak nikt nie znajdzie, to sprobuje odszukać tegoż Dzialkowca aczkolwiek
> nie bedzie to proste.

Dziękuję Michalino. Nieźle gościu zarabia.
Ale skoro tylko on w tej niszy rynkowej to nic dziwnego.
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

9. Data: 2005-01-20 15:39:04

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:005601c4fefa$1a639730$86821b53@smal9k1kzfv9ki
Tadeusz Smal <s...@s...pl> napisał(a):

> [...]
> a wiesz Januszku
> ze najbardziej produktywna roslina
> jesli chodzi o mozliwa ilosc alkoholu wyprodukowana danej

Hejka. Pewnie nie wie i bardzo dobrze. :-) Mógłbyś Tadziu udowodnić, że
można wyprodukowac więcej alkoholu ze 100 kg. topinamburu niż z analogicznej
ilości jakiegokolwiek zboża? :-)
Pozdrawiam gorzelniczo Ja...cki

10. Data: 2005-01-20 15:40:34

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Sadzeniaki topinamburu wysyłkowo, inż. Jan Pilarczyk tel (044) 7560039,
> kom. 0505967494. Przysyłają za zaliczeniem.

Prawie w tym samym czasie znalazłem. Dziękuję.
Może ten link Ciebie zainteresuje:
http://zelazkow.fr.pl/uprawy/topinambur.htm
:-)
Pozdrawiam pogodnie