w sprawie dereniówki

21. Data: 2005-01-20 19:37:30

Temat: Re: w sprawie dereniówki
Od: "Lilka" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tylko chyba cięzko taką marmoladę uprawiać;) Szczególnie w 10-cio litrowych
> puszkach:D
>
> Pozdrawiam
> Marta

Dlaczego ,jak dobrze poflancujesz...
Pozdrawiam, Lilka

22. Data: 2005-01-20 19:41:45

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:
> W wiadomości news:005901c4ff09$68e84ea0$86821b53@smal9k1kzfv9ki

> Hejka. Tadziu, trudno mieć do Ciebie pretensję, iż brak Ci
> rzetelności, tak niezbędnej każdemu badaczowi kardynalnych dla
> ludzkości zjawisk, do których niewątpliwie należy proces fermentacji
> alkoholowej. ;-) Zajmujesz się bowiem wieloma innymi ważnymi
> sprawami. :-) Wystarczy jednak porównać zawartośc cukrów w
> topinamburze i zbożach, by
> z wdziękiem i lekkością wysnuć wniosek, iż z ziarna zbóż można
> otrzymać kilka razy więcej alkoholu etylowego niż z identycznej
> ilości bulw topinamburu (czy ziemniaków). :-)
> [...]
:))))))
byc moze nie dociekalem zbyt dokladnie
byc moze cos namieszalem
bo byc moze bylo napisane
ze tamtejszych warunkach jest duzo bardziej oplacalna produkcja z
topinamburu
niz ze zboz czy ziemniakow
bo uprawa topinamburu jest nieporownywalnie mniej problemowa i tansza
:)
oczywiscie mozna rozne bzdury napisac
papier czy tez przestrzen dysku jest cierpliwa i wiele zniesie
:)
nie analizowalem tego tekstu tak dokladnie jak Ty
mam inna niz nature i chyba duzo mniej czasu
szukalem tylko informacji ogolnych o topinamburze
:)
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe

23. Data: 2005-01-20 20:09:01

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:009401c4ff28$034b55a0$86821b53@smal9k1kzfv9ki
Tadeusz Smal <s...@s...pl> napisał(a):

> :))))))
> byc moze nie dociekalem zbyt dokladnie
> byc moze cos namieszalem

Hejka. Przecież zapodałeś to jako rewelację, której wiarygodność nie
budzi żadnych zastrzeżeń.

> [...]
> topinamburu
> niz ze zboz czy ziemniakow
> bo uprawa topinamburu jest nieporownywalnie mniej problemowa i tansza

O, Tadziu! Lepiej nie brnij dalej w opłacalność produkcji rolnej. ;-)

> oczywiscie mozna rozne bzdury napisac
> papier czy tez przestrzen dysku jest cierpliwa i wiele zniesie
> :)

No właśnie. Może lepiej pisać o tym, co się wie na pewno lub podawać
źródło informacji. :-) No, ale chyba byłoby to bardzo nudne. ;-)

Pozdrawiam remonstrująco Ja...cki

24. Data: 2005-01-20 20:38:59

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:
> W wiadomości news:009401c4ff28$034b55a0$86821b53@smal9k1kzfv9ki

> Hejka. Przecież zapodałeś to jako rewelację, której wiarygodność
> nie budzi żadnych zastrzeżeń.
:))))
choc na ten wieczor co innego mialem zamiar szukac w sieci
to chyba jednak zaraz odszukam te strone
:)

> O, Tadziu! Lepiej nie brnij dalej w opłacalność produkcji rolnej.
;-)
masz na mysli Topinambur
czy tez czynisz ogolna uwage
?

25. Data: 2005-01-20 21:43:43

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

.

> :))))
> choc na ten wieczor co innego mialem zamiar szukac w sieci
> to chyba jednak zaraz odszukam te strone
> :)

Zacznij od:
http://www.cukrzycanadwaga.iq.pl/

http://zelazkow.fr.pl/uprawy/topinambur.htm

:-)

Pozdrawiam pogodnie

skryba

26. Data: 2005-01-20 21:43:47

Temat: Odp: w sprawie dereniówki
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Tadeusz Smal <s...@s...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:012101c4ff2f$fb2813b0$86821b53@smal9k1kzfv9k
i...

> :))))
> choc na ten wieczor co innego mialem zamiar szukac w sieci
> to chyba jednak zaraz odszukam te strone

A nie szukaj bo ten wątek Ciebie nie dotyczy tylko dereniarzy.
To ich pytałem o buraki i żyto. :-)))
Pozdrawiam :-)
Janusz

27. Data: 2005-01-20 22:16:22

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:csp8un$3hf$1@nemesis.news.tpi.pl Janusz Czapski
<j...@t...pl> napisał(a):
> [...]
i...

> A nie szukaj bo ten wątek Ciebie nie dotyczy tylko dereniarzy.

Hejka. Będzie szukał hehehe, bo podrażniona ambicja nie da mu spokoju,
Komendancie. :-D
Pozdrawiam retorsyjnie Ja...cki

28. Data: 2005-01-20 22:25:01

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Tadziu, trudno mieć do Ciebie pretensję,......

> Zajmujesz się bowiem wieloma innymi ważnymi sprawami. :-)

> Pozdrawiam relatywnie Ja...cki

< lol >

Pozdrawia wyśmienicie boletus

29. Data: 2005-01-20 22:27:08

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> O ile pamietam to najwięcej wychodziło z takiej marmolady
> amerykańskiej (z darów) w dziesięciolitrowych puszkach ;-)
> --
> Guru sentymentalny

Najwięcej to z melasy, z 1litra 1 litr spirytusu.

Pozdrawia obiektywnie boletus

30. Data: 2005-01-20 22:30:56

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Dirko wrote:
> W wiadomości news:csp8un$3hf$1@nemesis.news.tpi.pl Janusz Czapski
>>
> Hejka. Będzie szukał hehehe, bo podrażniona ambicja nie da mu
> spokoju, Komendancie. :-D
> Pozdrawiam retorsyjnie Ja...cki
hehe
mozna mi pare rzeczy zarzucic
ale napewno nie ambitnosc
:)
na dzis szukam materialow o Arundo donax
gdybym wierzyl
ze dobrze mi przetlumaczysz pare tekstow
to zajalbym sie znalezieniem tamtego tekstu
:)
musisz poczekac Dirku na swoja kolej
:PPPPP
z pozdrowieniami i usmiechami