w sprawie nalewk plis

11. Data: 2002-10-08 20:23:37

Temat: Re: w sprawie nalewki
Od: "haes" <h...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech P napisał:

> [...]
jest to numer specjalny 2/2000 miesięcznika Kuchnia, wyd. Prószyński i S-ka,
pt.
''dziadkowe nalewki, babcine przetwory''.

Na stronach WWW wydawnictwa, w archiwum nie ma śladu po tym numerze,
a szkoda bo zamiast tyle pisać umieściłbym linkę do strony.

W drugiej części numeru są przepisy na przetwory:
marynaty, kiszonki, dżemy, konfitury, powidła, syropy, soki, galaretki, np.:
czereśnie marynowane, cebula marynowana z tarniną,
ogórki kwaszone z winogronami, konfitura i galaretka z pigwy,
konfitura z pomidorów !!!, dżem grejpfrutowo-jagodowy z figami,
dżem z czerwonej papryki, orzechy włoskie smażone w cukrze,
winogrona w rieslingu, winogrona w koniaku.

Ślinka cieknie, co?

Henio Skrok

12. Data: 2002-10-08 21:58:16

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"haes" <h...@k...chip.pl> wrote in message

> [...]
> dżem z czerwonej papryki, orzechy włoskie smażone w cukrze,
> winogrona w rieslingu, winogrona w koniaku.

Poniewaz ostatnio duzo sie tu dyskutowalo o gustach :-), odpowiem:
nie, nie cieknie. Wole produkty mniej przetworzone, choc z pewnymi
wyjatkami.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

13. Data: 2002-10-09 08:07:51

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

haes wrote:
(...)

> [...]
> dżem z czerwonej papryki, orzechy włoskie smażone w cukrze,
> winogrona w rieslingu, winogrona w koniaku.

Cieknie... Gotowa jestem pisać do nich z prośbą o dodruk :-)

Krycha&Co(ty)

14. Data: 2002-10-10 19:36:23

Temat: Re: w sprawie nalewki ciekawe dla czego do Jerzego.????
Od: "WojtekP" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał w wiadomości
> haes wrote:
> (...)
>

> Cieknie... Gotowa jestem pisać do nich z prośbą o dodruk :-)
>
> Krycha&Co(ty)
> zgrabnie sie dolacze do prosby,
wydawnictwo nazywa sie Proszynski.
Ciekawe co na taka sprawe powiedzialby niezawodny Jerzy?

Wojtek Pa

15. Data: 2002-10-10 21:01:24

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeśli mnie pamięć nie myli to urzędujesz na Hożej 69?
Lub coś obok?

> wydawnictwo nazywa się Proszynski.
> Ciekawe co na taka sprawę powiedziałby niezawodny Jerzy?

A to tu Cię mam, 2/2000 miesięcznik Kuchnia;
jak to tylko będzie możliwe to i Ty i Krysia macie to jak w banku!
Zresztą jutro powiem ile jest egzemplarzy do zdobycia!!!
Może mała licytacja?

???
Żartowałem oczywiście, ale wysyłka na koszt odbiorcy!
--
Pozdr. Jerzy Nowak

"Learn the rules. Then break some."

16. Data: 2002-10-10 22:45:06

Od: "WojtekP" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> ???
> Żartowałem oczywiście, ale wysyłka na koszt odbiorcy!
> --
> Pozdr. Jerzy Nowak

Chwalic Cie bede pod niebiosa, a dostawcy nie tylko zaplace ale go usciskam
(slyszalem, ze teraz w Poczcie Polskiej mlode i sliczne panny pracuja)
czekac bede - jakby co, to na priva adresik nadam,
wojtek Pa

17. Data: 2002-10-10 23:30:30

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (slyszalem, ze teraz w Poczcie Polskiej mlode i sliczne panny pracuja)
> czekac bede - jakby co, to na priva adresik nadam,

Przeczytaj co napisałeś a potem chwal, ja bym zaczął od końca.
;-)))

18. Data: 2002-10-11 10:24:21

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy wrote:

> Jeśli mnie pamięć nie myli to urzędujesz na Hożej 69?
> Lub coś obok?

Na Krakowskim, niezupełnie to obok :-)

> A to tu Cię mam, 2/2000 miesięcznik Kuchnia;
> jak to tylko będzie możliwe to i Ty i Krysia macie to jak w banku!
> Zresztą jutro powiem ile jest egzemplarzy do zdobycia!!!
> Może mała licytacja?

To mam jak w banku, czy licytować?

> ???
> Żartowałem oczywiście, ale wysyłka na koszt odbiorcy!

Odbiorę osobiście :-)

Krycha&Co(ty)

19. Data: 2002-10-11 13:23:09

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

20. Data: 2002-10-14 14:35:03

Od: Sunnie <a...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy wrote:

> [...]
> Może mała licytacja?
>
> ???
> Żartowałem oczywiście, ale wysyłka na koszt odbiorcy!

Zostały może jeszcze jakieś? Też bym się uśmiechnęła.. :)

--
Pozdrówki,
Słońce

"Czas jest sposobem w jaki natura zapobiega zdarzeniu się wszystkich
rzeczy naraz"

Re: głębokie pytanie
Róże angielskie
bonsai usycha