w sprawie opon

11. Data: 2007-08-09 05:56:55

Temat: Re: w sprawie opon
Od: "Adam Pietrasiewicz" <N...@p...poszukaj.w.google.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 09-08-2007 o 05:53:32 interpio <i...@d...pl> napisał(a):

> Wracając do wózka super oponki, kółka i lekka rama, nawet taki grubas
> jak ja się mieszczę w takim wózku, tylko muszę go przemalować, bo nie
> mogę przełamać się do różowego koloru ;-)

Był taki na Allegro...

Patrzyłem na niego, ale się nie zdecydowałem... Ten róż... Koszmar!

Adam Pietrasiewicz - http://cerbermail.com/?6z14RWN4Pi
Jestem przeciwny aborcji, bo jak pokazuje życie, wyskrobano nie tych co
trzeba

12. Data: 2007-08-25 12:31:12

Od: interpio <i...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Sie, 07:56, "Adam Pietrasiewicz"

> Był taki na Allegro...
>
> Patrzyłem na niego, ale się nie zdecydowałem... Ten róż... Koszmar!

Wystarczy opalić tę wstrętną różową farbę, papierem ściernym zetrzeć
resztki nierówności, potem pędzlem nałożyć jakiś kolor farbą hammeraid
lub dla lepszego efektu dać lakiernikowi do przemalowania wózek jest
jak z salonu.
Pozdrawiam Piotr Grela (interpio)

Nowy wita się i pyta o rente....
Re: Gdzie nietypowa dętka do wózka inwalidzkiego?
Gadałem dziś o pracy
cd...nootebook /FS Amilo Pro V3515 lub Asus Z53JR-AP094C
Sanatorium Promień