trawnik zimową porą

11. Data: 2002-01-26 12:42:02

Temat: Re: w sprawie slizgania sie na g.....
Od: "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej Wojtku, wybierz sie do najblizszego sklepu ogrodniczego, nic tak nie
poprawia nastroju, ja bylam tam wczoraj i juz bylo co poogladac i kupic.
Pozdrawiam serdecznie Wiesia

12. Data: 2002-01-26 12:50:51

Temat: Re: w sprawie odwyku janusza
Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeżeli to może Cię pocieszyć, to mnie też tłucze, ale nie "z ludzi" tylko
"z
> odwyku antynikotynowego" w który się nieopatrznie wpuściłem.
> J.
>
> Czesc,
tez sie w ten odwyk wpuszilem pol roku temu i jestem teraz SZCZESLIWYM
czlowiekiem.
Jak jestes na poczatku drogi to zastanow sie nad kupnem leku o nazwie
ZYBAN - drogi bo kosztuje ponad 100, ale NIEBYWALE skuteczny.
1. w ogole blokuje zal za fajkami.
2. nie powoduje zwiekszonego apetytu - i w czasiejego kuracji, po rzuceniu
palenia nie przytylem ani kilo. Jak chcesz znac szczegoly - daj zanac na
priva, chetnie pogadam.
No i trzymaj sie chopie!!!!
Wojtek

13. Data: 2002-01-26 12:52:51

Temat: Re: w sprawie slizgania sie Wiesi
Od: "Wojciech P" <d...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wiesia Karpowicz" <w...@p...pl> napisał w wiadomości
> Hej Wojtku, wybierz sie do najblizszego sklepu ogrodniczego, nic tak nie
> poprawia nastroju, ja bylam tam wczoraj i juz bylo co poogladac i kupic.
> Pozdrawiam serdecznie Wiesia
>
> Wiesiu,
Dzieki,
mialas racje, pojechalem na plac, kupilem 30 tulipanow po zlotowce i juz mi
przeszlo.
Macie Racje Kochani, wiosna idie.
Wszystkim za wsparcie w dzien handry dziekuje

14. Data: 2002-01-26 14:08:58

Temat: Re: trawnik zimową porą -skrz.
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Darek Pakosz" <d...@t...uhc.lublin.pl> wrote in message
.uhc.lublin.pl...

> Czym zywia sie skarzaty????

Chyba nie psami? :-)

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

15. Data: 2002-01-26 15:44:24

Od: Andrzej Paplinski <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Prosta sprawa. Marchewki nawet nie bede tlumaczyc, a winogorna zjadaja
wspinajac sie po pedach. Co do melonow nie sadz, ze gdyby chcialy to by nie
przeszly. Po prostu majac do dyspozycji miekkie winogrona nie beda sie
przebijac przez twarda skorupe melona!

Pozdrawiam
Andrzej
PS
Dalej nie wiem jaki to jest owczarek. Chyba, ze geograficznie najblizszy czyli
niemiecki, i nie powinienem wogole stawiac tak dziecinnych pytan. Ale z
drugiej strony czy wszyscy Grecy maja greckie nosy?

16. Data: 2002-01-27 09:58:29

Temat: Re: trawnik zimową porą
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Borkowski" <t...@e...com.pl> napisał w wiadomości
> Mam drobne pytanie, dotyczące oczywiście trawnika.....
> Jesienią starałem się systematycznie grabić liście, które spadły na
> trawnik......Jednak śnieg zdążył sporo liści przykryć.

Liście pozostawione na zimę na trawniku mogą być powodem zniszczenia trawy.
Jeżeli leżą one warstwą "ciągłą" to trawa pod nią ma najgorsze z możliwych
warunki zimowania.
Brak dostępu powietrza, a także izolacja termiczna doprowadzi do
rozwoju chorób grzybowych.
Warto też zwrócić uwagę na inne zagrożenie trawnika związane z okresem
okołoprzedwiosennym.
Chodzi o zadeptywanie trawnika. Jeżeli znajduje się pewna warstwa
topniejącego śniegu to deptanie tworzy rodzaj skorupy lodowej. Taka skorupa
leży na trawniku wiele dłużej niż zwykły śnieg i utrudnia dostęp powietrza.
Jeżeli niema śniegu, a trawnik jest rozmoczony, to przez chodzenie ubijamy
wierzchnią warstwę trawnika, eliminując dostęp powietrza do warstwy
przekorzenionej.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

17. Data: 2002-01-28 06:57:00

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Wojciech P napisał(a):

> tez sie w ten odwyk wpuszilem pol roku temu i jestem teraz SZCZESLIWYM
> czlowiekiem.

O widzisz! już zaczynasz myśleć pozytywnie! :-)))))

> Jak jestes na poczatku drogi to zastanow sie nad kupnem leku o nazwie
> ZYBAN - drogi bo kosztuje ponad 100, ale NIEBYWALE skuteczny.

Właśnie żrę Zyban, rzaczywiście pomaga , ale nie do końca. Przynajmniej takiemu
jak ja narkomanowi palšcemu od lat 40 Carmenów dziennie.
Mam jednak nadzieję, że Zyban + mój upór i jakoś celu dopniemy... :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

18. Data: 2002-01-28 07:24:22

Od: Krzysztof Wilk <w...@m...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojciech P napisał:

> Jak jestes na poczatku drogi to zastanow sie nad kupnem leku o nazwie
> ZYBAN - drogi bo kosztuje ponad 100, ale NIEBYWALE skuteczny.
Potwierdzam. Po Zybanie nie palę od maja. A porcja kosztuje chyba trochę
więcej niż 100.
> [...]
> palenia nie przytylem ani kilo. Jak chcesz znac szczegoly - daj zanac na
Ja przytyłem trochę i dalej mam większy apetyt, ale jak znam Janusza ze
zdjęć, to jemu przytycie nie zaszkodzi.
Też gorąco polecam tę metodę - skoro zadziałała na mnie po 20-paru
latach intensywnego nałogu.
Krzysztof

19. Data: 2002-01-28 10:29:36

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski napisal:

> (...)
> Jeżeli to może Cię pocieszyć, to mnie też tłucze, ale nie "z ludzi" tylko "z
> odwyku antynikotynowego" w który się nieopatrznie wpuściłem.

Trzymaj się - mnie się udało za drugim podejściem ;-) A paliłam
wiele lat i po 40 papierosów dziennie.

Krycha&Co(ty)

20. Data: 2002-01-28 16:11:03

Od: "Ituś" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Owczarek co?
>
> Myslisz, ze przy czterech wielkich czworonogach zawitaja do Ciebie
> skrzaty?

Jeżeli trzy koty potrafiły się dogadać z psami (śpią na nich) to i
Skrzaty też potrafią.

Pozdrawiam
Ituś

nasiona tuji
Co na żywopłot ???
Sklepy intenetowe sprzedajace sadzonki krzewow
Land, Home Design
Poharatane drzewo