Re: w sprawie szybkiego zywoplotu.

11. Data: 2002-09-20 11:40:52

Temat: Re: w sprawie szybkiego zywoplotu.
Od: Darek Pakosz <d...@t...uhc.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A ja dzisiaj jem zupe z botwinki... ze sloika.
A botwinka to pewnie z Polski;-)

> Irek kochany

Nad Czerniejowka rosna derenie. Maja takie czarne owoce wielkosci czarnej
jagody. Czy to jest "ten" deren jadalny?

Pozdr.

D.P.

12. Data: 2002-09-20 12:08:20

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Darek Pakosz" <d...@t...uhc.lublin.pl> schrieb im Newsbeitrag
hc.lublin.pl...

> Nad Czerniejowka rosna derenie. Maja takie czarne owoce wielkosci czarnej
> jagody. Czy to jest "ten" deren jadalny?
>
> Pozdr.
>
> D.P.

Zobacz tu:

http://www.dienste.ethz.ch/bereiche/gart/main/galeri
e/Cornus_mas.htm

nawet masz przepis.

Irek kochany

13. Data: 2002-09-20 13:56:26

Od: t...@i...pl (Tomasz Lukowski) szukaj wiadomości tego autora

14. Data: 2002-09-20 14:28:49

Od: "Qwax" <...@...Q> szukaj wiadomości tego autora

To może powiecie w którym roku od posadzenia dereń ma owoce (czy jest
obcopylny??)

Mam takiego ze dwa i pół metra (2/3 lata) i nic.

Pozdrawiam
Qwax

15. Data: 2002-09-21 13:11:16

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Qwax" <...@...Q> schrieb im Newsbeitrag news:21200-1032528503@213.17.138.62...
> [...]
> obcopylny??)
>
> Mam takiego ze dwa i pół metra (2/3 lata) i nic.

Kupujac mojego wielkoowocowego, polecono mi kupic dzika odmiane do
zapylania. Szczerze mowiac najladniejsze derenie znalazlem tam gdzie bylo
kilka roznych krzakow.

Irek kochany

16. Data: 2002-09-21 13:12:12

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Tomasz Lukowski" <t...@i...pl> schrieb im Newsbeitrag

> [...]
A czego mozna sie po Niemcach spodziewac?

Irek kochany

17. Data: 2002-09-23 07:03:09

Od: "Janusz Czapski" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Lukowski" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> Nie wiem czy to strona godna zaufania, wspominaja o winie z derenia a
> przeciez wiadomo ze jesli wino to tylko z jezyn ;-))
> Tomek

Wrrrrrrrrrrrrrrrr! :-[[[[[[
Pozdrawiam :-)
Janusz