w telewizji powiedzielii

1. Data: 2005-11-17 10:44:06

Temat: w telewizji powiedzielii
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie mam pojęcia co to za produkt, ale usłyszałam na własne
piekne uszy, że "liftinguje". Chyba zacznę częściej właczać
telewizor :))

Krycha eatingująca pestki z dyni
Najpiękniejszą muzyką przed snem

1. Data: 2005-11-17 10:46:38

Temat: Re: w telewizji powiedzielii
Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger napisał(a):
> Nie mam pojęcia co to za produkt, ale usłyszałam na własne
> piekne uszy, że "liftinguje". Chyba zacznę częściej właczać
> telewizor :))

Jak juz wlaczysz, to jeszzcze popatrz, bo cos podobnego tez pisza :)
A peelingowanie i srodki peelingujace sie nie ruszaja? ;)

th

1. Data: 2005-11-17 10:49:33

Od: "Nixe" <n...@f...peel> szukaj wiadomości tego autora

"Krystyna Chiger" <k...@p...pl> napisał

> Nie mam pojęcia co to za produkt, ale usłyszałam na własne
> piekne uszy, że "liftinguje".

Hmm... a co Cię konkretnie zdziwiło?
To słowo już od dawna funkcjonuje w polskim języku kosmetycznym.

PozdrawiaM

1. Data: 2005-11-17 10:55:32

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:
> Nie mam pojęcia co to za produkt, ale usłyszałam na własne
> piekne uszy, że "liftinguje". Chyba zacznę częściej właczać
> telewizor :))

toz to zadna nowosc. na polowie kremow jest napisane
"liftingujacy".

-- kasica

1. Data: 2005-11-17 11:34:05

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli wrote:

> Jak juz wlaczysz, to jeszzcze popatrz, bo cos podobnego tez pisza :)
> A peelingowanie i srodki peelingujace sie nie ruszaja? ;)

Pewnie nie wlazłam na nie. Generalnie telewizor służy mi jako
postawka pod kocią rzeźbę. Okazuje się, że wiele tracę ;)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

1. Data: 2005-11-17 11:39:06

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> toz to zadna nowosc. na polowie kremow jest napisane
> "liftingujacy".

To ja przepraszam... Najwyraźniej nie jestem "okurwau" i muszę
sobie poreadingować kremy.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

1. Data: 2005-11-17 11:44:43

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger napisał(a):

> To ja przepraszam... Najwyraźniej nie jestem "okurwau"

ke?

> i muszę
> sobie poreadingować kremy.

Uwazaj tez, co jesz, bo moze to byc np. ryz paraboliczny :)

th

1. Data: 2005-11-17 12:50:59

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Theli wrote:

> ke?

Przeróbka fonetyczno-wulgaryzmowa z "occourant" ;)
(jeżeli nie machnęłam byka, bo francuski nie jest moją mocną
stroną).

> Uwazaj tez, co jesz, bo moze to byc np. ryz paraboliczny :)

To już widziałam :) Asymptoty do hiperboli nie mieli, a przydałaby
się do mieszania.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

1. Data: 2005-11-17 14:28:08

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna Chiger wrote:

> Przeróbka fonetyczno-wulgaryzmowa z "occourant" ;)
> (jeżeli nie machnęłam byka, bo francuski nie jest moją mocną
> stroną).

machnelas :) au courant.

> To już widziałam :) Asymptoty do hiperboli nie mieli, a przydałaby
> się do mieszania.

ROTFL.

-- kasica

1. Data: 2005-11-17 14:35:24

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Kulpa wrote:

> machnelas :) au courant.

Dusza moja tak czuła. Napisałam obie wersje i ta zła wyglądała
ładniej :)

Najpiękniejszą muzyką przed snem

kosmetyki goldwell
Chodzi o Laor