walentynkowo

71. Data: 2004-02-21 14:57:18

Temat: Re: walentynkowo
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@w...pl> wrote in message
news:c176ad$lnh$1@korweta.task.gda.pl...

> Hejka. Ale to trzeba bardzo dobrze znać russkij jazyk. :-) Może jak
> będzie coś ciekawego, to sprawozdaj na grupę.

Zdaje sprawe:

Nie sadzic drzew jesienia. Jesli nie zdaza sie ukorzenic przed zima, to w zimie
uschna.
Nie dotykac w zimie drzew reka - przezyja one w tym miejscu szok termiczny.
Nie strzasac brutalnie sniegu (mozna czyms miekkim).
Jesli truskawki schowane sa pod skorupa ze zlodowacialego sniegu, trzeba ja
przekluwac widlami.

I jeszcze jest bardzo duzo roznych rzeczy. Na przyklad na stronie 11 jest o ogrodach
w stylu wiejskim. A na stronie 15 cos dla tych, ktorym kroliki obgryzaja rosliny:
"Do czego moze przydac sie krolik?" (opis roznych dan z krolika).

Pozedrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

72. Data: 2004-02-21 19:22:50

Od: "Jan P. Cieciński" <j...@c...eco.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> wrote in message
> Zdaje sprawe:
Było to sprawozdanie z treści numeru 1/2004. W nr. drugim znajdziemy:
Luty - pora zabrać się za szczepienie;
Duża cebula może wyrosnąć z nasion za jeden sezon!
Ścisłe reguły sztuki "Bonsai";
Czym leczyć sklerozę;
Zalety szklarni zagłębionej;
Przepisy na dania z grochu;
I oczywiście coś dla Janusza - posiadacz kolekcji 150 odmian winorośli
udziela rad na temat "Dlaczego winne krzewy giną w zimie?"

--

Pozdrawiam, Jan
http://www.ciecinski.eco.pl

73. Data: 2004-02-21 20:32:56

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan P. Cieciński" <j...@c...eco.pl> napisał
w wiadomości news:c18bn3$bdk$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Czym leczyć sklerozę;

Czym??

Pozdrawiam
Marta zaciekawiona nieziemsko

74. Data: 2004-02-21 20:36:42

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Marta Góra" <m...@m...pl> wrote in message

> Czym??

Zapomnialem ...

Pozdrowienia,
Michal

75. Data: 2004-02-21 21:15:21

Od: "Jan P. Cieciński" <j...@c...eco.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marta Góra" <m...@m...pl> wrote in message

> Czym??
Środki całkowicie bezpieczne: wywar z kory jarzębiny, wywar ze skorupek
orzechów włoskich (przy sklerozie połączonej z wysokim ciśnieniem, zawrotami
głowy, drętwieniem nóg i rąk) oraz świezy sok z cebuli pół na pół z miodem.
Przy stwardnieniu rozsianym ludowi uzdrowiciele stosują środki bardziej
drastyczne jak muchomor czerwony, przegorzan (Echinops).

76. Data: 2004-02-21 21:53:51

Od: "Jan P. Cieciński" <j...@c...eco.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jan P. Cieciński" <j...@c...eco.pl> wrote in message

> Środki całkowicie bezpieczne: wywar z kory jarzębiny, wywar ze
skorupek....ciach!

Uzupełnienie do poprzedniej wiadomości - oczywiście jest to jedynie
streszczenie (bardzo drastyczne). Jeśli kogoś ten temat interesuje zapraszam
na priw.

77. Data: 2004-02-21 22:21:46

Od: "Marta Góra" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jan P. Cieciński" <j...@c...eco.pl> napisał
w wiadomości news:c18k23$a7k$1@atlantis.news.tpi.pl...

> [...]
to jedynie
> streszczenie (bardzo drastyczne). Jeśli kogoś ten temat

Ja tak z ciekawości - boję się sama sporządzać takie
mikstury.
Moja babcia to robiła z powodzeniem, niestety te wszystkie
ludowe sposoby miała w głowie.

No ale w efekcie mam kilka czarnych bzów w spadku:-)))

Pozdrawiam
Marta

78. Data: 2004-02-21 22:59:18

Od: Dirko <d...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-02-21 22:15, Użytkownik Jan P. Cieciński napisał:

> [...]
> Przy stwardnieniu rozsianym ludowi uzdrowiciele stosują środki bardziej
> drastyczne jak muchomor czerwony, przegorzan (Echinops).

Witaj Janie! :-)
Zainteresowały mnie te skorupki orzechów włoskich. Czy mogą być z tych
łupanych obecnie, czy ze świeżych i wogóle poproszę o ten przepis. :-)
Pozdrawiam jzns Jarek
P.S. Wielkiej sklerozy jeszcze nie mam ale nadcisnienie tak. ;-(

79. Data: 2004-02-22 04:58:31

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

80. Data: 2004-02-23 02:31:10

Od: "Jan P. Cieciński" <j...@c...eco.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> wrote in message
> Było to sprawozdanie z treści numeru 1/2004. Numer 3 zawiera między
innymi:

Truskawka powtarzająca owocowanie z nasion;
Kwiaty - Achimenes, kaktusy bez kolców;
Rady agroastrologa na marzec;
Odmiany winorośli do jedzenia prosto z krzewu;
Odmiany czarnej porzeczki;
Kuchnia - napój z miodu, dania z kasz.

--

Pozdrawiam, Jan
http://www.ciecinski.eco.pl
"Gdy człowiek naprawdę chce żyć, wtedy medycyna jest bezsilna" :-)

Kiedy budka dla ptaków ?
budowanie grila
Spotkanie filmowe, ostatnia próba
lutowym