walka z pajączkiem

1. Data: 2003-07-02 11:00:03

Temat: walka z pajączkiem
Od: "Emilka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanownych Grupowiczów,

Od jakiegoś czasu czytuję grupę, do tej pory jednak nigdy nie odważyłam
się napisać. Jak to zwykle bywa, nadchodzi czas, żeby się ujawnić i poprosić
o radę. Reklamom nie wierzę ( w nich wszystkie produkty są naturalne,
skuteczne i najlepsze na rynku). Co innego użytkownicy specyfików
obiektywnie podchodzący do ich właściwości.

Kilka dni temu zauważyłam na udach "pajączka". Na razie jest jeden, taki
malutki. Wszyscy straszą mnie, że to początek i będzie mi się to rozrastało.
Jedni polecają mi krem do cery naczynkowej Dr. Ireny Eris, inni firmy ATW.

Może macie Szanowni Grupowicze jakiś dobry, sprawdzony sposób na walkę z
tym
ohydztwem. Pomóżcie proszę.

Emilia

1. Data: 2003-07-02 11:40:01

Temat: Re: walka z pajączkiem
Od: "eva peron" <e...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Emilka" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:bdue00$4g5$1@news.onet.pl...> Witam Szanownych Grupowiczów,

> [...]
> Jedni polecają mi krem do cery naczynkowej Dr. Ireny Eris, inni firmy ATW.
>
> Może macie Szanowni Grupowicze jakiś dobry, sprawdzony sposób na walkę

Umiejscowienie pajaczka akurat na udach moze byc problemem nie tyle stricte
kosmetycznym, ale swiadczacym, ze byc moze masz zylne problemy krazeniowe -
ew. poczatek zylakow. Tu akurat obok wcierania specyfikow wazniejszy jest
tryb zycia, dieta i doustne preparaty usprawniajace krazenie i
uszczelniajace zyly (np. dosc dobry herbapolowski Venescin). Dobra serie
kosmetykow do masazu przy kruchych naczynkach ma Norel, cena przystepna,
skutecznosc tez ponoc calkiem niezla.

Ewa

1. Data: 2003-07-02 12:21:40

Od: "MadziaW" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rozrastało.
> Jedni polecają mi krem do cery naczynkowej Dr. Ireny Eris, inni

Używałam tego ostatniego 'atw' nazywa się to balsam ujędrniający z arniki,
bardzo fajny, ale można go dostać tylko od dytrybutorów - ja właśnie szukam
jakiegoś....

Madzia

1. Data: 2003-07-03 07:56:07

Od: "justyp" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

jak już się pojawił, to można go zlikwidować jedynie zabiegowo (laser, prąd,
skleroterapia)
ale możesz próbować zapobiegać powstawaniu następnych. unikaj wysokich
temperatur, mechanicznej depilacji w tej okolicy, łykaj rutinoscorbin,
smaruj np. venescinem itp.

korektor
URODA sie spoznia....
Avon w Warszawie