walka z trądzikiem - bez skutków!

1. Data: 2003-11-25 13:36:49

Temat: walka z trądzikiem - bez skutków!
Od: "Aga" <m...@t...pl.SPAM> szukaj wiadomości tego autora

Pisalam kilka tygodni temu, ze zaczynam walkę...
1. Dalacin T - żel - rano
2. Benzacne 5% - wieczorem
Rezultat taki, ze trochę wysuszyla mi się cera, poza tym nadal mam takie
ropne krosty. Zastanawiające jest to, ze wyskakują w tych samych miejscach.
Teraz mam 3 między oczami, 1 na brodzie, 1 na skroni i na szyi mi sie
pokazaly.
Czy te na te ropne, duze krosty zadziala to co stosuję?
Czym je smarujecie? Co z nimi robic... ? Myslalam, ze bedzie lepiej... bu.
Pozdrawaim!
Aga

1. Data: 2003-11-25 13:58:46

Temat: Re: walka z trądzikiem - bez skutków!
Od: "hesiunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aga" <m...@t...pl.SPAM> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy te na te ropne, duze krosty zadziala to co stosuję?
> Czym je smarujecie? Co z nimi robic... ? Myslalam, ze bedzie lepiej... bu.

Witaj
a nie lepiej wybrac sie do dermatologa? kolezanka z pracy miala takie rozne
tradzikowe problemy, po wizycie u dermatologa, ktory zapisal jej garsc
witamin, 3 maseczki robione w aptece (cena 5 zl za sztuke) i jakiegos kremu,
cere ma dzisiaj nieporownywalnie lepsza. I podklad ladniej "lezy". Napisz z
jakiego jestes miasta, bo moze ten sam dermatolog i Tobei by pomogl. a mysle
ze warto, kolezanka mowi ze nawet przed "trudbnymi" dniami ma spokoj z cera.
pozdrawiam
Hesia

1. Data: 2003-11-25 14:17:14

Od: "Iris" <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Aga <m...@t...pl.SPAM> napisał(a):
> Rezultat taki, ze trochę wysuszyla mi się cera, poza
tym
> nadal mam takie ropne krosty.

Kiedy mialam 13-14 lat i pojawily sie podobne klopoty,
zadne mazidla-smarowidla nie pomagaly. Wtedy moja mama
postawila przede mna buteleczke ze spirytusem
salicylowym i przykazala przecierac zmoczonym wacikiem
miejsca wystepowania wypryskow - po kazdym porannym i
wieczornym myciu twarzy i jeszcze 2-3-krotnie w ciagu
dnia. Wypryski szybko zniknely. Jeszcze przez pewien
czas przecieralam twarz spirytusem.. tak raz, dwa razy
dziennie. Skora stala sie wlasciwie normalna, a
kolezanki w szkole zazdroscily mi zdrowej cery. Czasem
jeszcze, ale juz bardzo sporadycznie, zauwazalam jakis
"niepokojacy" objaw i wtedy szybko traktowalam go
spirytusem.. zanim zdazyl sie rozwinac i
rozprzestrzenic. Wiem, ze to dosyc radykalny sposob.
Jednak i innym dziewczynom pomogl. Trzeba bylo tylko
pamietac i stosowac systematycznie, bo kazde
zaniechanie w tym czasie - na zasadzie: dzis chyba jest
ok - powodowalo nawrot.
Nina

1. Data: 2003-11-25 14:35:16

Od: e...@u...net.pl (Evunia) szukaj wiadomości tego autora

Hello Aga,

Tuesday, November 25, 2003, 2:36:49 PM, you wrote:

A> Czy te na te ropne, duze krosty zadziala to co stosuję?
A> Czym je smarujecie? Co z nimi robic... ? Myslalam, ze bedzie lepiej... bu.

Nie mam doświadczeń osobistych w tym temacie, ale po raz kolejny
odeślę do "Papki do cery trądzikowej JADWIGA - Maseczka wg receptury
mgr Jadwigi Użyczyn" - podobno rewelacja. Syn znajomej sprowadził już 4
buteleczkę, traktuje tym mazidłem także pojedyncze pryszcze, a ogólnie
cała twarz podobno bardzo mu się wygoiła.

--
Best regards,
Evunia mailto:e...@u...net.pl

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-11-25 14:48:58

Od: "Aga" <m...@t...pl.SPAM> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
mysle
> ze warto, kolezanka mowi ze nawet przed "trudbnymi" dniami ma spokoj z

Witam!
Ja wlasnie bylam u dermatologa (jedynego w naszym miescie) i to on przepisal
mi ta kuracje o ktorej pisalam.
Dodam, ze mial ograniczone pole do popisu, bo jestem w ciazy.
Zazdroszczę Twojej kolezance... ja też robie sobie maseczki typu: zielona
glinka, nawilzające, czasem jakas wlasnej produkcji.
Jestem z Mazur.
Pozdrawiam
Aga

1. Data: 2003-11-25 14:51:10

Od: "Aga" <m...@t...pl.SPAM> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dnia. Wypryski szybko zniknely. Jeszcze przez pewien
> czas przecieralam twarz spirytusem.. tak raz, dwa razy
hm.. różne opinie słyszalam o secyfikach zawierających alkohol. Kupilam
sobie kiedys spirytus salicylowy, ale przesuszylam sobie skórę. Dlatego
ruszylam do dermatologa. 3 tygodnie minely od wizyty a ja nie widze poprawy.
A moze powinnam sie uzbroic w cierpliwosc?
Pozdrawaim i gratuluje poprawy!

1. Data: 2003-11-25 14:54:01

Od: "Aga" <m...@t...pl.SPAM> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> buteleczkę, traktuje tym mazidłem także pojedyncze pryszcze, a ogólnie
> cała twarz podobno bardzo mu się wygoiła.

Brzmi interesująco. Zaraz poszukam o tej papce w sieci.
Dzieki za info. Pozdrawiam!
Aga

1. Data: 2003-11-25 15:13:45

Od: "ANIA" <m...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

i co znalazlas cos o tej papce bo ja nic .. moze anpsizesz na m o tej papce
co nie coi
?
Ania

1. Data: 2003-11-25 15:20:17

Temat: Re[2]: walka z tršdzikiem - bez skutków!
Od: e...@u...net.pl (Evunia) szukaj wiadomości tego autora

Hello ANIA,

Tuesday, November 25, 2003, 4:13:45 PM, you wrote:

A> i co znalazlas cos o tej papce bo ja nic .. moze anpsizesz na m o tej papce
A> co nie coi
A> ?

Poszukajcie w archiwum tej grupy, ten temat był dość dokładnie
omawiany jakis czas temu. Google rulez :)

--
Best regards,
Evunia mailto:e...@u...net.pl

--
Zaloz prywatne forum:
http://forum.onet.pl

1. Data: 2003-11-25 16:01:55

Od: "Aga" <m...@t...pl.SPAM> szukaj wiadomości tego autora

> i co znalazlas cos o tej papce bo ja nic .. moze anpsizesz na m o tej
papce
> co nie coi
> ?
> Ania

Czy to o to chodzi?
http://www.hurtowniakosmetykow.com/Sklep/prodView.as
p?idProduct=31
http://www.mojekosmetyki.info/pdstrony/ti1.html#jadw
iga

Lerosett - maseczka oczyszczajaca na bazie glinki
dbanie o wargi
Niemieckie sklepy internetowe
Zioła życia
tańsze kosmetyki???