wanna akrylowa czy blaszana?

1. Data: 2004-04-22 20:18:43

Temat: wanna akrylowa czy blaszana?
Od: alex <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Mam problem jak w temacie. Musze wymienic wanne, do tej pory miałem
blaszaną ale sprzedawcy namawiają mnie na akrylowa.. Słyszałem różne
opinie o wannach akrylowych. Czy one naprawdę tak łatwo się rysuja? Może
jakies opinie uzytkownikow?
Z gory dziekuje i pozdrawiamm.

1. Data: 2004-04-22 20:30:34

Temat: Re: wanna akrylowa czy blaszana?
Od: "FunnyFrog" <f...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
dolaczam sie do pytania, poniewaz stoje przed tym samym wyborem, a chce
kupowac wanne tuz tuz. Dodatkowo prosze o wskazowki, czego te wanny wymagaja
do zamontowania. Wiem, ze do blaszanych nalezy dokupic nogi, ale czy cos
jeszcze? A jak wyglada sprawa z akrylowymi?

Pozdrawia FunnyFrog : )

1. Data: 2004-04-22 20:57:13

Od: "Lesio5" <I...@w...pI> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FunnyFrog" <f...@W...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> do zamontowania. Wiem, ze do blaszanych nalezy dokupic nogi, ale czy cos
> jeszcze? A jak wyglada sprawa z akrylowymi?

Nie rysuja sie. Do wanien jest stelaż.

--
Leszek Grelak - Lesio5
Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, ještě nikdy nebylo, aby jaksi

1. Data: 2004-04-23 08:51:51

Od: Adam [f...@T...vip.interia.pl] szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> blaszaną ale sprzedawcy namawiają mnie na akrylowa.. Słyszałem różne
> opinie o wannach akrylowych. Czy one naprawdę tak łatwo się rysuja? Może

Tez bede wybieral i mam dylemat.
Ale mam jeden racjonalny argument:
- nad wanna bede mial parawan prysznicowy - czyli w wannie na stojaco -
w akrylowej cialo gorzej sie slizga i trudniej sie przewrocic :)

AG

1. Data: 2004-04-23 10:31:29

Od: "Jarek P." <j...@n...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<Adam [f...@T...vip.interia.pl]> wrote in message

> w akrylowej cialo gorzej sie slizga i trudniej sie przewrocic :)

Żebyś się w czasie którejś porannejkąpieli nie zdziwił... ;-)
Ale bynajmniej nie optuję tu za blaszakiem. Polecam jedynie akrylówke
z antypoślizgowym dnem (takim w groszki). Może myje się to potem
trudniej odrobinkę (!!! - te groszki ledwie wystają), ale bezpieczniej
jest o wiele.

J.

1. Data: 2004-04-26 09:11:01

Od: "Tomasz Bogacz" <t...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> blaszaną ale sprzedawcy namawiają mnie na akrylowa.. Słyszałem różne
> opinie o wannach akrylowych. Czy one naprawdę tak łatwo się rysuja? Może

Stalowa zawsze jest lepsza jesli chodzi o trwalosc. W sklepie mi
powiedzieli, stalowa ma jedna wade: jest zimna.
Akrylowa ma jedna zalete, nie jest zimna, poza tym same wady wzgledem
stalowej.

TB

Sprzedam mieszkanie w W-wie KEN
Sokowirówka
ile kosztuje1 m2 wylewki betonowej, samopoziomujacej o wysokosci okolo 4 cm
Mam dom drewniany z bali i jak go odswiezyc ?
dwa kolory tapet