wanna z hydromasazem, jaka?

1. Data: 2002-01-14 10:30:12

Temat: wanna z hydromasazem, jaka?
Od: "M" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Czolem,
Wiem, luksusow mi sie cholera zachcialo ;-) ale chcialem zapytac czy ktos z
Was juzuzywa takiej, jaka poleca, wady zalety, na co zwrocic uwage, kto ma
to zakladac tak abym sie nie usmazyl itp. W sklepie z wloskimi lazienkami
kobieta zalecala tylko wanny firmy jacuzzi, ale jak wiadomo kazda pliszka
swoj ogonek chwali... Czy produkty polskie sa dobre czy tez nie za bardzo?
chodzi mi zwlaszcza o to czy w takiej wannie mozna sie myc normalnie z
uzyciem mydla, czy sa problemy z zatykajacymi sie dyszami itd.
Poradzcie prosze,

1. Data: 2002-01-14 14:28:02

Temat: Re: wanna z hydromasazem, jaka?
Od: "M" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Naprawde nikt nie uzywa? Nie podzielicie sie wrazeniami???

Użytkownik M <w...@h...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:a1ubvl$q64$...@g...uci.agh.edu.pl...

1. Data: 2002-01-14 17:54:50

Od: Mariusz Wołek <m...@l...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "M" <w...@h...com> napisał w wiadomości
> Naprawde nikt nie uzywa? Nie podzielicie sie wrazeniami???

Nie badz taki niecierpliwy! A wanna z "hadromasazem" lubi smierdziec - ale
tego ci w sklepach nie powiedza...

Zaslav

1. Data: 2002-01-14 23:42:55

Od: "Wacek WER" <w...@h...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie badz taki niecierpliwy! A wanna z "hadromasazem" lubi smierdziec - ale
> tego ci w sklepach nie powiedza...

Mam wanne PamosAustria - od 2 lat i wszystko gra - na samym początku nawalił
mi czujnik poziomu wody ale serwis załatwił to od ręki
większość wanien jest konfigurowana na życzenie - do standardowychn dysz
dużych dodałem 4 na kark i dwie małe na stopy -
niestety na dysze powietrzne juz mnie nie było stac :-( ale i tak kąpiel
jest relaksująca, możesz sobie podarować instalacje do odkażania,
podgrzewaniai podświetlania ... czysty bajer niewiele wnoszący
co do śmierdzenia wanny nie zauważyłem takiego zjawiska mimo że czyszcze ją
rzadziej niż przewiduje instrukcja obsługi instalacji wanny,
do czyszczenia używam albo specjalnego płynu albo tabletek coregatabs

miłej kąpieli (zwłaszcza w duecie :-)))
W.

Pytanie o firme Stolmar (meble kuchenne)
Spluczka podtynkowa, a sciana z gipso-kartonu
szukam sposobu...
Czym wyczyścić...
Architekt - przyjmie zlecenia