wargi mniejsze sromowe

1. Data: 2003-05-28 19:44:17

Temat: wargi mniejsze sromowe
Od: "Asiu" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

czy isnieje mozliwosc przeprowadzenia zabiegu
przycięcia zbyt obfitych warg sromowych mniejszych u kobiety?
jesli np. przeszkadzają, albo powoduja dyskomfort....
prosze o powazne odpowiedzi

Asiu

2. Data: 2003-05-28 21:49:16

Temat: Re: wargi mniejsze sromowe
Od: "Albert Jacher, Mówca Boga" <i...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

A FollowUp to a message dated 28 May 2003 from pl.sci.medycyna message-id=
news:bb33lg$ds0$1@atlantis.news.tpi.pl :

> czy isnieje mozliwosc przeprowadzenia zabiegu
> przycięcia zbyt obfitych warg sromowych mniejszych u kobiety?
> jesli np. przeszkadzają, albo powoduja dyskomfort....
> prosze o powazne odpowiedzi

Prawdopodobnie istnieje. Chirurdzy plastyczni juz nie takie banalne rzeczy
operowali...

Problemem jest nie tyle "czy mozna" - ale "u kogo mozna?"...

Nie bardzo jednak moge sobie wyobrazic jak one moga przeszkadzac, skoro w
kroczu, mezczyzni nosza calkiem wieksze genitalia i jakos sobie z tym radza
bez "dyskomfortu". Mysle, ze to sprawa przyzwyczajenia i nastawienia.

Jesli to o ciebie chodzi, to radze ci podejscie psychologiczne najpierw do
twojego problemu, a nie chirurgiczne.

Mysle, ze jest to tak jak z powiekszaniem/pomniejszaniem sutkow u kobiet -
sprawa to najczesciej problem psychologiczny, problem akceptacji wlasnego
ciala. Niestety malo kto zabiera sie do tego od strony psychologicznej, bo
latwiej i szybciej jest siegnac do skalpela...

Z dobrymi życzeniami,
--
Albert Jacher lek., Mówca Boga, Święty Prorok
www.albertanism.freezope.org news://alt.religion.albertanism

3. Data: 2003-05-29 03:05:51

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Asiu" <a...@i...pl> wrote in message

> czy isnieje mozliwosc przeprowadzenia zabiegu
> przycięcia zbyt obfitych warg sromowych mniejszych u kobiety?
> jesli np. przeszkadzają, albo powoduja dyskomfort....
> prosze o powazne odpowiedzi

istnieja. czytalam kiedys wlasnie artykul na temat wzrostu
zainteresowania tym wlasnie zabiegiem ostatnimi czasy.
podobno wiekszosc kobiet jest tak wlasnie zbudowana. a
stereotyp mniejsze, jako "mniejsze" wzial sie z zawalenia
nas zdjeciami porno i ogladaniem tego przybytku u specjalnie
wyselekcjonowanych pan.
iwon(k)a

4. Data: 2003-05-29 10:55:58

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 28 May 2003, Iwon(k)a wrote:

> stereotyp mniejsze, jako "mniejsze" wzial sie z zawalenia
> nas zdjeciami porno i ogladaniem tego przybytku u specjalnie
> wyselekcjonowanych pan.

byc moze tez utrwalenie sie specyficznej "intymnej estetyki"
a takze utrwalanie przez media popularne roznych mitow
seksualnych miedzy innymi mitu o atrakcyjnosci kobiet
z ciasna pochwa. Male wargi wizualnie sugeruja, ze kobieta
jest "ciasna". Ten sam mit powoduje co raz wiekszy napor
niektorych mlodych kobiet na lekarzy aby ciaze rozwiazywac
droga operacyjna (szybko, latwo przyjemnie a do tego
"tam na dole nic sie nie rozciaga i maz nadal bedzie
zadowolony") nawet jesli nie ma do tego medycznych wskazan

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

5. Data: 2003-05-29 12:57:52

Od: "Misia" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisal w wiadomosci
.am.torun.pl...
> On Wed, 28 May 2003, Iwon(k)a wrote:

[...]
> [...]
> "tam na dole nic sie nie rozciaga i maz nadal bedzie
> zadowolony") nawet jesli nie ma do tego medycznych wskazan

Prawde mowiac, to na podstawie doswiadczen wielu znajomych kobiet i rozmow z
nimi, to moge wywnioskowac, ze to glownie strach przed bolem jest przyczyna
takich naciskow.
Bol, szycie, itp. Nie uogolniajmy za bardzo.
Pozdrawiam
Misia

6. Data: 2003-05-29 16:37:28

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 29 May 2003, Misia wrote:

> Bol, szycie, itp. Nie uogolniajmy za bardzo.

przeciez po cieciu cesarskim tez sa szwy i rana,
ktora musi sie goic...

P.

7. Data: 2003-05-29 19:23:51

Od: "Sluchaj" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> czy isnieje mozliwosc przeprowadzenia zabiegu
> przycięcia zbyt obfitych warg sromowych mniejszych u kobiety?
> jesli np. przeszkadzają, albo powoduja dyskomfort....
> prosze o powazne odpowiedzi
Napewno tak, istnieje nawet termin "plastyka krocza". Niemniej mnie jako
mężczyźnie, napewno rozmiar wszelkich warg sromowych kochanej osoby nigdy
nie przeszkadzał.
Pozdrawiam.

nerw strzalkowy
nadmiar zelaza
Jak odchudzić 10-letnie dziecko?
Witamina C i jej wpływ na szczelność naczyń krwionośnych
PTSD - kategorie?