wasze wystrzałowe ,popisowe dania imieninowe?

1. Data: 2004-12-02 10:25:42

Temat: wasze wystrzałowe ,popisowe dania imieninowe?
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

prosze o wasze popisowe dania imieninowe (imprezowe).
szukam inspiracji na sobotnie andrzejki :)
pzdr
p.

1. Data: 2004-12-02 10:37:18

Temat: Re: wasze wystrzałowe ,popisowe dania imieninowe?
Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

pamana wrote:
> prosze o wasze popisowe dania imieninowe (imprezowe).
> szukam inspiracji na sobotnie andrzejki :)
> pzdr
> p.

Powtarzam sie, jak zwykle w tej sytuacji cytujac przepis Adioli:

Pizzowe buleczki 20 szt

Ciasto
50g drozdzy
100g plynnej margaryny
2dl wody
1lyzeczki soli
2jajka
9dl maki
1lyzeczka proszku do pieczenia

Podgrzac margaryne i wode do 37" wlozyc drozdze i wymieszac
Wymieszac z jajkami,sola,maka i proszkiem do pieczenia-dokladnie
wyrobic-rosnie 45min.

Nadzienie
2lyzki margaryny do smazenia
4 cebule
3 zabki czosnku
4 pomidory
4lyzki koncentratu pomidorowego
1lyzeczka oregano i bazylia
sol,pieprz do smaku
Czasem dodaje jakies resztki wedliny, pieczarki, zaleznie od wystroju
wnetrza lodowki( daje co mam pod reka).
Wszystko drobno pokroic i usmazyc na patelni,wystudzic.

Ja robie sobie 20 kulek w miare rownych i walkuje kazda, nakladam
nadzienie, zlepiam do dolu, smarowanie jajkiem, na to zolty starty ser i do
pieca.
Piec w 220" az beda ladnie rumiane ( ok.15 min.)

Alternatywnie: parowki w ciescie

200 g twarozku homogenizowanego (naturalnego)
6 lyzek mleka
6 lyzek oleju
1 lyzeczka soli
300 g maki
1 proszek do pieczenia

Z powyzszych skladnikow zagniesc ciasto, dokladnie wyrobic i rozwalkowac
cieniutko jak na pierogi. Pokroic na prostokaty w zaleznosci od wielkosci
parowek. Najlepsze sa male (krotkie) parowki, ja stosuje zazwyczaj Pyszne z
Morlin. Zawijac parowki w ciasto i piec w piekarniku na zloty kolor (ok. 220
stopni).
Mozna parowki owinac plastrem sera, co znacznie podwyzszy walory smakowe,
jednakze ser lubi wyplywac. Mozna tez na parowki polozyc po plasterku sera.
Podawac z keczupem lub majonezem lub musztarda, jak kto lubi!

A Andrzejki to juz chyba byly? :0

Ania
Moje aukcje: http://tinyurl.com/4t9sc

1. Data: 2004-12-02 10:53:02

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A Andrzejki to juz chyba byly? :0

owszem ale nie kazdy moze balowac w środku tygodnia:)
dzieki za przepisy.
p.

1. Data: 2004-12-02 11:17:05

Od: ideogram <i...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-12-02 11:25, pamana wypłynął na szersze wody, by oznajmić
światu, co następuje:

Eeee, to chyba ciutkę się spóżniłeś\aś?

--
"Gdyby marzycieli brać serio, musiano by wydatnie rozbudować Izby
Wytrzeźwień." (Horacy Safrin)

1. Data: 2004-12-02 11:24:12

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Eeee, to chyba ciutkę się spóżniłeś\aś?

na co?
na andrzejki?
nie kazdy moze balowac w srodku tygodnia pozatym prosiłam o wystrzalowe
dania imprezowe ogólnie .
p.

1. Data: 2004-12-02 18:00:53

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik pamana, sącząc kawkę, wyklepał:

> na co?
> na andrzejki?
> nie kazdy moze balowac w srodku tygodnia pozatym prosiłam o wystrzalowe
> dania imprezowe ogólnie .
> p.
Ale Ty chcesz balować w sobotę :) Dla mnie sobota to weekend, no, ale w
sumie różnie można patrzeć :)

Krusz.
--
Kruszyna
#GG 3084947

1. Data: 2004-12-03 07:01:08

Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale Ty chcesz balować w sobotę :) Dla mnie sobota to weekend, no, ale w
> sumie różnie można patrzeć :)

dziwne ,że prosba o wysttrzałowe dania zamieniły sie w przemyslenia czy moge
balowac czy tez nie i w ten sposób nie mogłam sie zainspirowac thx .
p.

1. Data: 2004-12-03 12:24:08

Od: "firma" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "A.L." <a...@n...pl> napisał w wiadomości
> 2dl wody
> 9dl maki

Co to jest to dl ?

Pozdrawiam
Kuba

1. Data: 2004-12-03 12:29:19

Od: "A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

firma wrote:

> Co to jest to dl ?
>
> Pozdrawiam
> Kuba

Decylitr, 100 ml.

1. Data: 2004-12-03 12:31:00

Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "firma" <f...@w...pl> napisał w wiadomości

> Co to jest to dl ?

decylitr

gdaMa (Magda)
adres nadawczy to spampułapka... odbieram z mmmki(małpa)wp(kropka)pl

jaki kupić robot kuchenny do 450 zł ?
Mikrofala - teflonowana = zdrowsza?
A propos 'pierniczków Anki'
Mikrofala - jaka?
Papierowe formeki do ciastek w Lublinie - gdzie?