wazne pytanie

1. Data: 2003-12-07 19:15:59

Temat: wazne pytanie
Od: Kaja Puto <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

mam bardzo wazne pytanie - ile kcal na 100 gram ma kasza kukurydziana
(grys kukurydziany)
dokladniej chodzi o kalorie w chrupkach kukurydzianych (tych na wodzie -
flipsy czy jakos tak, czyste bezsmakowe)

--
braklo

2. Data: 2003-12-08 15:06:34

Temat: Re: wazne pytanie
Od: "Lara" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja Puto" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> dokladniej chodzi o kalorie w chrupkach kukurydzianych (tych na wodzie -
> flipsy czy jakos tak, czyste bezsmakowe)

Strasznie poważna sprawa z tymi chrupkami :-O!! Wyobrażam sobie jak ciężko
znaleźć tę wartość, ale jeśli w grę wchodzi sprawa życia i śmierci to może
poświęć się jeszcze trochę i zerknij np tutaj:
http://republika.pl/abnatural/index-1.htm

3. Data: 2003-12-08 15:29:48

Od: "Lara" <l...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lara" <l...@p...fm> napisał w wiadomości

Qurcze, wraz z wykazem kalorii podpięłam linka reklamującego produkty pewnej
firmy... Zapewniam, że moim zamiarem nie było polecanie ich komukolwiek i
bardzo przepraszam za nieuwagę.

4. Data: 2003-12-08 16:19:55

Od: Kaja Puto <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Dec 2003 16:06:34 +0100, Lara <l...@p...fm> napisał:

> Strasznie poważna sprawa z tymi chrupkami :-O!! Wyobrażam sobie jak
> ciężko
> znaleźć tę wartość, ale jeśli w grę wchodzi sprawa życia i śmierci to
> może <ciach>

dziekuje serdecznie, niestety byla to dosc powazna sprawa, dluga historia
;)))))))

--
braklo

Galaretka
Netykieta i info opisu grupy: pl.misc.dieta
Jakie ksiazki na temat fitness,aerobic itp?
SOk z selera
aby było razniej