waznosc legitymacji ubezpieczeniowej

1. Data: 2005-08-28 08:52:30

Temat: waznosc legitymacji ubezpieczeniowej
Od: "The Unemployed" <d...@s...me> szukaj wiadomości tego autora

Posiadam legitymacje ubezpieczeniową wydaną przez urząd pracy.
Jak długo jest ona ważna? w książeczce jest napisane, że pół roku, a w
przychodni mówią, że jeden miesiąc od daty na pieczątce. Jak to w końcu
jest?

2. Data: 2005-08-28 09:25:38

Temat: Re: waznosc legitymacji ubezpieczeniowej
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Jak długo jest ona ważna? w książeczce jest napisane, że pół roku, a w
> przychodni mówią, że jeden miesiąc od daty na pieczątce. Jak to w końcu

3 miesiace

casus

3. Data: 2005-08-28 12:22:25

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Sun, 28 Aug 2005 11:25:38 +0200 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako casus, a następnie
wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> 3 miesiace

Powiedz to w wielu placowkach SZ - gdzie z miejsca zastrzegaja ze tylko
miesiac :(

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

4. Data: 2005-08-28 15:39:37

Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "casus" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

> 3 miesiace

to dziwne, bo mi wszedzie mowia, ze miesiac.

5. Data: 2005-08-28 16:26:16

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to dziwne, bo mi wszedzie mowia, ze miesiac.

Wg ustawy o NFZ nalezy przedstawic dowod waznego ubezpieczenia. W zwiazku z
tym, ze zaklady pracy nie zawsze odprowadzaja skladke do ZUSu, nie ma sie co
dziwic, ze wymaga sie mozliwie jak najswiezszy dowod tego faktu. Najlepiej
miec ze soba dowod wplaty ubezpiecznia zdrowotnego za ostatni miesiac (zadac
od zakladu pracy lub miec wlasny przy prowadzeniu dzialalnosci gospodarczej)
Za taka sytuacje nalezy podziekowac zakladom pracy, ktore nie spelniaja
swojego obowiazku.

pozdr.

casus

6. Data: 2005-08-28 17:16:41

Od: "stokrotka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dawniej było 3 miesiące, obecnie 1 miesiąc.

7. Data: 2005-08-28 17:31:47

Od: "Iza" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.nfz-szczecin.pl/nfz/dla_pacj/du/w.htm

8. Data: 2005-08-29 15:23:41

Od: "skapula" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "The Unemployed" napisał w wiadomości
> [...]
> Jak długo jest ona ważna? w książeczce jest napisane, że pół roku, a w
> przychodni mówią, że jeden miesiąc od daty na pieczątce. Jak to w końcu
Jesli podbijasz legitymację w Urzędzie Pracy (bo jestes aktualnie
bezrobotnym)to pieczątka ważna jest tylko jeden miesiąc.

Jesli pracujesz, legitymacja powinna byc podbijana co 3 miesiące, a
pracodawca co miesiąc powinien wydawac druk RMUA, (niektóre placówki żądaja
również takiego dokumentu).

Jeśli natomiast prowadzisz własną działalność gospodarczą to potrzebne są
ostatnie wpłaty do ZUSu.

Zawartość fluoru w paście do zębów
Bol jader - czy to normalne?
Sztuczne oko - szkolna przygoda