Sztuczne oko - szkolna przygoda

1. Data: 2005-08-27 22:26:18

Temat: Sztuczne oko - szkolna przygoda
Od: "Adam" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W 90 roku chodziłem do 1 szkoły podstawowej z chłopakiem, który miał sztuczne
oko. Czasami wyciągał je na przerwie i nas gonił a my uciekaliśmy. Po latach
przypomniało mi się to zdarzenie tylko, że nikt nie chce w nie wierzyć. Może
ktoś powiedzieć czy jest to możliwe ? Dokładnie nie pamietam jak ten synek
wyjmował te oko i czy w miejscu oka miał dziurke czy też mięso z żyłami.
Przepraszam, że przy jedzeniu. Prosze o odpowiedz !

2. Data: 2005-08-27 23:01:01

Temat: Re: Sztuczne oko - szkolna przygoda
Od: "Michał" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> <CUT> Dokładnie nie pamietam jak ten synek
> wyjmował te oko i czy w miejscu oka miał dziurke czy też mięso z żyłami.

Obejrzyj "Piratów z Karaibów"

3. Data: 2005-08-28 09:25:10

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wyjmował te oko i czy w miejscu oka miał dziurke czy też mięso z żyłami.
> Przepraszam, że przy jedzeniu. Prosze o odpowiedz !

mial normalna oczna proteze umiejscowiona w oczodole. Oczodol byl wyscielony
spojowka, podobnie jak worek, do ktorego sie cos wklada. A jak wyglada
spojowka to mozesz zobaczyc w lustrze - spojowka powiekowa - jak sobie
odwiniesz powieke, i nagalkowa, ktora normalnie widzisz polozona na bialej
twardowce (spojowka jest przezroczysto - bialawa cienka blona).

casus

ps: naucz sie stosowac slownictwa bardziej elokwentnego

Badanie elektronystagmograficzne
Zoltaczka u noworodka
Bolesnosc piersi i podbrzusza.
pytanie z psychiatrii