wbił mi się kleszcz

1. Data: 2004-09-27 13:13:43

Temat: wbił mi się kleszcz
Od: "BT" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Jakieś 3 dni temu wbił mi się kleszcz. Nie miałem z tym doświadczenia więc
wyciąłem go na hama ;) po wyciagnięciu wokół miejsca zrobił mi się leki
rumień ale taki że prawie w ogóle go nie było widać (takie zaczerwienienie
lekkie może na 3 cm średnicy) dzisiaj już w ogóle go nie mam. Została tylko
mała chrosta taka może na 4 mm średnicy, a w okól niej lekkie zaczerwienie
ale nie większe niż 1cm. Czy jest sens żeby iść do dermatologa ? Druga
sprawa to to że nie wiem czy dobrze wyjąłem tego kleszcza nie sprawdziłem
czy po wyjęciu miał głowę ;) Czy da się teraz jakoś stwierdzić czy został
dobrze wyjęty ? tzn. czy jego głowa nie została pod skórą ?

2. Data: 2004-09-27 14:36:27

Temat: Re: wbił mi się kleszcz
Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"BT" <k...@p...onet.pl> napisał(a)
wnews:cj93n5$dji$1@atlantis.news.tpi.pl:

> [...]
> wyjąłem tego kleszcza nie sprawdziłem czy po wyjęciu miał głowę ;) Czy
> da się teraz jakoś stwierdzić czy został dobrze wyjęty ? tzn. czy jego

Idz lepiej do lekarza! Chyba boleriozy nabawic sie nie chcesz...

--
Pozdr. Hektor

3. Data: 2004-09-27 15:11:08

Od: l...@o...pl (Go) szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2004-09-27 15:23:33

Od: "BT" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Idz lepiej do lekarza! Chyba boleriozy nabawic sie nie chcesz...

No niby niechece, ale żeby łazić do lekarza za każdym razem jak się coś do
mnie wbije to chyba mała przesada :-) No ale jak mnie tak nastraszyłeś to
się chyba przejde co mi szkodzi.

5. Data: 2004-09-27 17:02:52

Od: "Magnezja" <K...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "BT" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> No niby niechece, ale żeby łazić do lekarza za każdym razem jak się coś
do
> mnie wbije to chyba mała przesada :-) No ale jak mnie tak nastraszyłeś to
> się chyba przejde co mi szkodzi.

No lepiej idz, zwlaszcza, że sam nie wiesz czy wyciagnales go calego... A
takie "cos" (jak to okresliles) bywa niebezpieczne. Poczytaj troche o
kleszczach, odsylam do googli (o kleszczach informacji nie brakuje).
A tutaj link do strony, ktora mi sie nawinela:
http://www.elamed.com.pl/lekarz/pacjent.php?id=19

Pozdr. Mag.

6. Data: 2004-09-27 17:06:59

Od: "Magnezja" <K...@B...pl> szukaj wiadomości tego autora

7. Data: 2004-09-27 17:07:54

Od: "Grzegorz Iwanek" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hektor" <m...@N...alternatywa.net> napisał w wiadomości
> "BT" <k...@p...onet.pl> napisał(a)
>
> Idz lepiej do lekarza! Chyba boleriozy nabawic sie nie chcesz...
>
> --
> Pozdr. Hektor

To mi jeszcze wytlumacz co to jes ta boLeRioza ?

8. Data: 2004-09-27 17:21:15

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"BT" <k...@p...onet.pl> writes:

> Została tylko mała chrosta

Małe co???

MJ

9. Data: 2004-09-27 19:02:36

Od: Hektor <m...@N...alternatywa.net> szukaj wiadomości tego autora

"Grzegorz Iwanek" <n...@p...onet.pl> napisał(a)
wnews:cj9hd6$ngf$1@nemesis.news.tpi.pl:

www.google.pl

--
Pozdr. Hektor

10. Data: 2004-09-27 20:16:39

Od: Posesjusz <p...@w...pl_spam_> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Hektor,

Dnia 27 września 2004 (21:02:36)
Na temat "wbił mi się kleszcz"
begin message:

bo sie pisze Borelioza a nie boLeRioza :)

Posesjusz
ICQ: 3385742

troche OT-b. wazne-poszukuje namiarow
Wybielanie zębów-czy mikstura oparta na etolianie sodu jest bezpieczna?
generyki, Rispolept
brodawki w czasie ciąży
wyniki densytometrii