wdłuż (zlewu)

1. Data: 2011-10-08 12:59:45

Temat: wdłuż (zlewu)
Od: "lamia" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

na instrkucji zlewu z Ikea:
"- Podczas czyszczenia zawsze wycieraj zlew wzdłuż jego długości."

się zastanawiam, która to jest 'długość' - bo jeśli chodzi o szerokość - tzn
od prawej do lewej - to wycieranie w tym kierunku jest wycieramien w
poprzek, więc wzdłuż powinna być od i do siebie :p , co Z kolei
powiedziałabym że że prawo-lewo to jest szerokosć, ale od-do że to jest
głębkość a nie długość. He? :D

btw, ciekawe:
"- Matowe elementy zlewu odzyskają swój blask, jeżeli posypie się je kredą,
wypoleruje miękką szmatką, opłucze wodą, a w końcu wytrze do sucha."
(ciekawe czy działa dużej, niż do pierwszego użycia).

2. Data: 2011-10-08 13:50:17

Temat: Re: wdłuż (zlewu)
Od: "kogutek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

lamia <l...@o...pl> napisał(a):

> [...]
> wypoleruje miękką szmatką, opłucze wodą, a w końcu wytrze do sucha."
> (ciekawe czy działa dużej, niż do pierwszego użycia).

Jak nie masz co robić to kup zieloną pastę polerską. Wyglansujesz nią zlew do
lustrzanego połysku. Tylko po co? Zlew jest do czegoś innego niż dbanie o niego.

3. Data: 2011-10-08 13:57:10

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

lamia wrote:

> [...]
> kredą, wypoleruje miękką szmatką, opłucze wodą, a w końcu wytrze do
> sucha." (ciekawe czy działa dużej, niż do pierwszego użycia).

Co w tym ciekawego? W każdym mleczku do czyszczenia jest kreda.

Waldek

4. Data: 2011-10-08 14:53:35

Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "lamia" <l...@o...pl> napisał

> [...]
> :p , co Z kolei powiedziałabym że że prawo-lewo to jest szerokosć,
> ale od-do że to jest głębkość a nie długość. He? :D

Jak spojrzysz na zlew z góry to widzisz kształt zbliżony do prostokąta
lub owalu. I teraz, według mnie, dłuższy wymiar to będzie długość a
mniejszy to szerokość. Czyli odwrotnie niż napisałaś. A głębokość to
jest od górnej krawędzi do dna niecki/miski.

5. Data: 2011-10-08 17:29:18

Od: "lamia" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl> wrote in message
> [...]
> to szerokość. Czyli odwrotnie niż napisałaś. A głębokość to jest od górnej

dla mnie to może być wysokośc :)

A to jeśli ktoś jest niższy niż gubszy, to jego większy wymiar bedxie
wyskonościąjego wysokścią? uzaleźniasz definicję od wmiaru-błąd.
Element może być mniejszy w wymiarze na długość niż naszerokość (szerszy niż
dłyższy_.
poza tym przy Twoej opcji kierunek myciazlewu zalezałby od jego wymiaru
proporcji - he

ale racja przedmówcom -nie mam co robić. zapomijmy o tym he, to tylko taki
wtręt-ciekawostka.

6. Data: 2011-10-11 17:02:32

Temat: Odp: wdłuż (zlewu)
Od: "boockoo" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niż dłyższy_.
> poza tym przy Twoej opcji kierunek myciazlewu zalezałby od jego wymiaru

A ogórek ma 20 cm szerokości czy długości? Leżeć może różnie...

7. Data: 2011-10-11 20:39:04

Temat: Re: Odp: wdłuż (zlewu)
Od: "lamia" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"boockoo" <b...@g...pl> wrote in message
> A ogórek ma 20 cm szerokości czy długości? Leżeć może różnie...

no przecia wiadomo, gdzie ma (/miał) główkę!

I to było inaczej:
czy krokodyl jest bardziej długi czy bardziej zielony. (?)

Bardziej zielony:
bo długi jest tylko wzdłuż, a zielony i wdłuż i wpoprzek.

(a instrukcja do zlewu była w Ikei i zdziwła mnie ta nie jednznaczność).

8. Data: 2011-10-12 12:50:45

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Am 11.10.2011 22:39, schrieb lamia:
> [...]
> bo długi jest tylko wzdłuż, a zielony i wdłuż i wpoprzek.
>

> (a instrukcja do zlewu była w Ikei i zdziwła mnie ta nie jednznaczność).

Jak ktoś wpadnie na pomysł, by zlew zamontować w poprzek to niech to
zrobi. Mamy wolność i nikt za to do więzienia nie będzie wsadzał.
Najgorzej jednak ze zlewami o przekroju kwadratowym. Tu to wogóle nie
wiadomo co długość a co szerokość.

Waldek

9. Data: 2011-10-12 18:21:19

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z instrukcji kuhenki:
"...w trakcie gotowania nie zaglądać do garnków....":)

http://reforma.ortografi.w.interia.pl/

10. Data: 2011-10-12 18:27:59

Od: "lamia" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Stokrotka" <o...@a...pl> wrote in message
> Z instrukcji kuhenki:
> "...w trakcie gotowania nie zaglądać do garnków....":)

lol,
Stokrotka - zaglądałaś! ?

Mrozona kukurydza
Tej katastrofy nie było!