webshot - pomocy

1. Data: 2002-12-05 10:11:55

Temat: webshot - pomocy
Od: "Monika" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Moi Kochani!

Sa tu piekne rzeczy i postanowilam powiekszyc kolekcje moich wzorow.
Sciagnelam wzor, ale nie moge go otworzyc. Czy na tej stronie sa gdzies
"narzedzia" do ich otwierania?

Z gory dzieki wielki za info!

Monika
______________ Monika
Biermann ICQ#: 151648483 Current ICQ status: + More ways to contact me i See
more about me:
______________

1. Data: 2002-12-05 10:24:20

Temat: Re: webshot - pomocy
Od: "kasiabe" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podaj moze adres -zobaczymy, ja nie potrzebowalam niczego do sciagniecia
schematu
kasiabe

1. Data: 2002-12-05 11:11:17

Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podaj moze adres -zobaczymy, ja nie potrzebowalam niczego do sciagniecia
> schematu

Kasiabe ma racje ! Pliki sa w typowym formacie jpeg (jpg) i otwiera go kazdy
program do obrobki grafiki, nawet te najprostsze dolaczane z windowsem, badz
np przegladarka IE.
Jednak zauwazylam, nie bardzo wiem dlaczego tak wlasnie jest, ze jak siagam
plik i chce przed zapisem na dysk nadac mu wlasne nazwe, to mimo iz
rozszerzenie zostawiam bez zmian, to system dosc obco traktuje plik i
wlasciwie go nie widzi. Dopiero, jak takeigo dzwiaka otworze w PhptpShopie i
pozniej zapisze jeszcze raz, to jest dobrze. Moze Moniko robisz podobnie, co
?

Pozdrawiam
Asia

1. Data: 2002-12-05 11:25:57

Od: "Monika" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki za tak szybkie odpowiedzi.
Ten akurat ma "wbz" - nigdy czegos takiego nie widzialam, chyby poczekam na
meza jak wroci z pracy.
Monika

______________

1. Data: 2002-12-05 11:51:07

Od: "Marta_Wiosna" <b...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze gdy zmieniasz nazwe pliku to kasujesz rozszerzenie po kropeczce, lub
sama kropke? xxxxx.jpg
Pozdrawiam Marta

1. Data: 2002-12-05 12:06:32

Od: "Monika" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

tez juz probowalam - nie da rady :-(
Monika

1. Data: 2002-12-05 12:16:58

Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Monika" <m...@g...de> napisal

> Dzieki za tak szybkie odpowiedzi.
> Ten akurat ma "wbz" - nigdy czegos takiego nie widzialam,

To jest jego rozszerzenie ?!?!?
Jesli przypadkowo nie dopisalas sama przy pytaniu o zapis pliku na dysk i
nie mozna tego otworzyc w programie graficznym (przez funkcje otworz, a nie
klikac na plik, aby sam zaciagnal odpowiedni program i otworzyl sie), to
prawdopodobnie musisz sciagnac jeszcze raz.
Z jakiej strony to byl plik ?

Asia

1. Data: 2002-12-05 12:25:14

Od: Monga <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Monika" <m...@g...de> :

> Dzieki za tak szybkie odpowiedzi.
> Ten akurat ma "wbz" - nigdy czegos takiego nie widzialam, chyby
> poczekam na meza jak wroci z pracy.

Juz Ci wyjasniam - wbz to format wymyslony przez tworcow webshotsa -
musisz sobie sciagnac program z ich strony - ten program obsluguje ten typ
plikow. Programik ogolnie sluzy jako skladnica tapetek - grupuje sie tam
obrazki w kategorie i podkategorie a nastepnie jednym kliknieciem na
obrazek mozna go ustawic jako tapete - wiem bo mam i korzystam :)

Pozdrawiam,
Monika (Wroclaw)

--
m...@p...fm
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-12-05 12:42:32

Od: "Joanna Huzarska" <a...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moze gdy zmieniasz nazwe pliku to kasujesz rozszerzenie po kropeczce, lub
> sama kropke? xxxxx.jpg

Co do mnie, to napewno nie :-)))

Asia

1. Data: 2002-12-05 14:34:53

Od: "Monika" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

udalo sie!
To ten obrazek: http://community.webshots.com/album/56734206Xjizbw
Zamiast donload skopiowalam i moge teraz otwierac.
Dzieki za pomoc! Jestescie wspaniale!

ucieszona Monika

bylo?
Prosba o kota xxx