wegetarianizm-sposób na zdrowie

51. Data: 2002-08-25 13:50:22

Temat: Re: wegetarianizm-sposób na zdrowie
Od: "iza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <f...@p...onet.pl> napisał:

> A Ty Iza myslisz ze kielbasa czy szynka w sklepie to skad sie
bierze?
> Najlepiej udac ze sie nikomu krzywda nie dzieje, pojsc do
supermarketu i juz
> gotowe, kolorowo zapakowane kupic a jak ktos Ci mowi, ze trzeba
zwierze wpierw
> zarznac to wtedy a fu tatus brutal. Jak samemu sie tego nie zrobi
to zrobi to
> tatus, a jak nie tatus to rzenik. Pomysl jak bedziesz nstepnym
razem jadla
> schabowego.

Zawsze mysle i jak jem schabowego to placze......
To samo mam przy parowkach i kaszance....
Znajomi, rodzina, wspolpracownicy - wszyscy oni pytaja mnie: "Iza,
dlaczego tak szlochasz nad tym talerzem???"
Co za glaby, co za nieczule typy, co za prymitywy......Nic nie
rozumieja.
Tak samo placze, gdy jade autem. Setki moich przyjaciol - muszek,
komarow, ciem ginie na masce mojego samochodu. Kazdy ten zabity owad
to dla mnie cios.......

Mam nadzieje, ze jako czlowiek o wielkim sercu i rozumie, nie jadasz
owocow ni warzyw, bo ich uprawa to zazynanie tysiecy, milionow
drobnych, niepozornych, bezbronnych zwierzat.

pozdr, Iza

52. Data: 2002-08-25 14:27:20

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iza" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> owocow ni warzyw, bo ich uprawa to zazynanie tysiecy, milionow
> drobnych, niepozornych, bezbronnych zwierzat.

;)))))
W dodatku na p.s.w. Sanvean właśnie udowodnił, że wege...anie zjadają
więcej i "bardziej żywe" organizmy, niż ludzie jedzący mięso (patrz wątek:
Jajka są niewegetariańskie!
A tak szanują życie istot słabszych od człowieka...
Ot, przewrotność natury... ;))))

Krystyna

53. Data: 2002-08-25 15:52:39

Od: "iza" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisal:

> [...]
wątek:
> Jajka są niewegetariańskie!
> A tak szanują życie istot słabszych od człowieka...

Witam,
Juz nie czytam tej grupy.
Niech sobie kazdy jada co mu sie podoba, jego wybor.
Natomiast udowadnianie barbarzynstwa miesozernym, jajozernym, czy
serozernym ludziom mnie juz serdecznie nudzi.
Prosze bardzo, niech mnie zlinczuja. Jem krowe, swinke i drob i ryby.
Potrafie tez wlasnorecznie walnac kurczaka w leb i dziabnac karpia
mlotkiem raz do roku. Zabijam osy i komary, trulam karaluchy i
prusaki w starym mieszkaniu moich Rodzicow. Na masce samochodu
miazdze tysiace owadow. Poniewaz lubie czyste ubrania i pachnaca
toalete - wybijam bezlitosnie tysiace innych zwierzat wodnych i
wodno-ladowych. Nie mam tez litosci dla pchel, tasiemcow, glist,
owsikow, kleszczy i pluskiew....I'm bad, bad girl.... Czy juz
dostatecznie wszystkich wege - ludzi zniesmaczylam i zbulwersowalam?

pozdrawiam,
bardzo niedobra Iza.
(Iza -Bestia)

54. Data: 2002-08-25 17:42:08

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
> Juz nie czytam tej grupy.

Masz wiele racji, też powinnam nie marnować czasu... ;(

> Niech sobie kazdy jada co mu sie podoba, jego wybor.

Dokładnie.

> Natomiast udowadnianie barbarzynstwa miesozernym, jajozernym, czy
> serozernym ludziom mnie juz serdecznie nudzi.

Szczerze mówiąc mnie też.

> [...]
> owsikow, kleszczy i pluskiew....I'm bad, bad girl.... Czy juz
> dostatecznie wszystkich wege - ludzi zniesmaczylam i zbulwersowalam?

;))))))) Bosz! Gdyby weg...anie rządzili -
- nie wyszłabyś z pierdla do końca życia! ;)))))))

Ja zresztą też... ;(
aczkolwiek kurczaka i karpia jeszcze nie miałam okazji...

Pozdrawiam szczerze ubawiona :)
Krystyna

55. Data: 2002-08-25 21:31:03

Od: f...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Tak samo placze, gdy jade autem. Setki moich przyjaciol - muszek,
> komarow, ciem ginie na masce mojego samochodu. Kazdy ten zabity owad

No to jeszcze nie jest z Toba tak strasznie zle, widac ze masz miekkie serce
:-)

> Mam nadzieje, ze jako czlowiek o wielkim sercu i rozumie

No z tym bo bym nie przesadzala ;-)
Pozdr
Aneta>

56. Data: 2002-08-25 21:46:06

Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iza" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

czy Ty naprawde nie widzisz różnicy między muchą a świnia czy jaja sobie z
grupy robisz?

przypomina mi to teksty nawiedzonych "mondrych" że rosliny też czują - bo
roślina nie różni się od zwierzęcia. Moze zaczniesz zabijać ludzi, skoro
zabijasz muchy? czy tu też nie widzisz różnicy?

tomek

57. Data: 2002-08-25 21:46:49

Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:akapph$4u0$1@news.onet.pl...

> [...]
> Jajka są niewegetariańskie!
> A tak szanują życie istot słabszych od człowieka...

czytam tamtą grupę - nie ma tam takiego postu

tomek

58. Data: 2002-08-25 21:59:25

Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Natomiast udowadnianie barbarzynstwa miesozernym, jajozernym, czy
> serozernym ludziom mnie juz serdecznie nudzi.

a kto udowadnia? proste pytanie czy zabijasz zwierzęta a Ty od razu wywód
filozficzny ze przeciez zabijam muche to moge i swinie

> Prosze bardzo, niech mnie zlinczuja. Jem krowe, swinke i drob i ryby.

ja nie

> [...]
> wodno-ladowych. Nie mam tez litosci dla pchel, tasiemcow, glist,
> owsikow, kleszczy i pluskiew....I'm bad, bad

to tak jak ja - dokładnie

>girl....

to już nie ja ;P

Czy juz
> dostatecznie wszystkich wege - ludzi zniesmaczylam i zbulwersowalam?

owszem - ale nie tym jaka to zła jesteś ale tym że nie odróżniasz owadów od
ssaków

tomek

59. Data: 2002-08-26 06:12:47

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czy juz
> >

> owszem - ale nie tym jaka to zła jesteś ale tym że nie odróżniasz owadów od

ryby to nie ssaki wiec dlaczego weganie ich nie jadaja???dlaczego ty ich nie
jadasz wszak to nie ssaki :)))a zabie udka??a ptaki to tez nie ssaki :))

60. Data: 2002-08-26 06:16:10

Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "iza" <z...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> >

> czy Ty naprawde nie widzisz różnicy między muchą a świnia czy jaja sobie z
> grupy robisz?

a jaka jest róznica miedzy mucha a swinka ???
moze nam wytłumaczysz sadzac po tym co napisałes ty to rozumiesz a my głupole
tego nie rozumiemy:))
tylko nie pisz ze to jest ssak a to nie bo znów zadam ci pytanie dlaczego nie
jesz ryb i ptaków to nie sa ssaki :) nie widzisz róznicy???

> [...]
> roślina nie różni się od zwierzęcia. Moze zaczniesz zabijać ludzi, skoro
> zabijasz muchy? czy tu też nie widzisz różnicy?

rowerek do cwiczen
Jak przytyc?????
jak jest z jogurtami?
podnoszenie HDL