wegetarianizm-sposób na zdrowie

81. Data: 2002-08-26 21:44:26

Temat: Re: wegetarianizm-sposób na zdrowie
Od: c...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> mozna
> >

> nie rozumiem po prawdzie, pisz jaśniej prosze

to o etyce a takowaz była przedmiotem twoich studiów :)))

> nie jadłbym ale ze względów estetycznych nie etycznych. Chyba ze nic innego
> by nie było

czyli twoja etyka jest zdeterminowana przez ekonomie heheheh ładna mi etyka

82. Data: 2002-08-26 21:56:27

Od: "Tomek Wilicki" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to o etyce a takowaz była przedmiotem twoich studiów :)))

ale nie analiza skryptów ;PPP po prostu troszke jaśniej

> czyli twoja etyka jest zdeterminowana przez ekonomie heheheh ładna mi
etyka

ależ skąd, mówmy teraz o owadach - tych mi nie żal, wiec etyka nic nie ma tu
do rzeczy

tomek

83. Data: 2002-09-02 07:25:27

Od: "Marcin Rybacki" <c...@A...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomek napisał:

> różnica jest taka że co innego czuję gdy zabijam muchę, co innego gdy
> zarzynam świniaka. Zdaje się że mówimy o etyce?

Etyka to dziedzina filozofii charakteryzująca się (albo przynajmniej
dąrząca) do logicznej spójności. To co ty piszesz jest głupsze niż nazizm,
szowinizm, seksizm razem wzięte. Takie to przynajmniej trzymają się
określonej zasady, reguły (np. faszyzm nienawidzi czarnych, Zydów, cyganów).
Twoje "rozumowanie" jest tego pozbawione. Oddajesz, wyższość jednemu
zwierzęciu nad drugim tylko i wyłącznie dlatego, że "tak czujesz", co, sam
musisz przyznać, w ogóle nie trzyma się kupy. Pomyśl przez chwile co by się
stało gdyby wszyscy postępowali tak jak "czują"

> tomek

marcin

rowerek do cwiczen
Jak przytyc?????