wertykulacja

11. Data: 2012-04-12 13:02:16

Temat: Re: wertykulacja
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisała:

> Nic.
> Nie ma takiego narzędzia.

A o etymologii areoplanu wspominają? Jeśli nie, to czy wato się kłopotać,
by słowa tego nie pomylić z aeroplanem? Czy ważniejsze to, niż pomylenie
z czymś "areatora"? I czy ten ostatni pomieszać snadniej z Areopagiem,
czy-li też z aeratorem?

Jarek

--
-- A gdzież są kambuzele? Gdzie moje murkwie ulubione? Gdzie pćmy łagodne?!

12. Data: 2012-04-12 16:55:31

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 12 Apr 2012 13:02:16 +0000 (UTC), Jarosław Sokołowski napisał(a):

> A o etymologii areoplanu wspominają? Jeśli nie, to czy wato się kłopotać,
> by słowa tego nie pomylić z aeroplanem?

Niektórzy jednak potrafią pomylić, choć pojęcia takowego (areoplan) nie ma.
--

XL wiosenna

13. Data: 2012-04-12 17:54:57

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka napisała:

> Niektórzy jednak potrafią pomylić, choć pojęcia takowego (areoplan) nie ma.

Co zdolniejsi potrafią też odróżnić, choć pojęcia takowego (areoplan) nie ma.

Jarek

--
-- Czym się różni kanarek?
-- Tym, że ma jedną nóżkę bardziej.