wertykulacja trawnika - jak czesto

31. Data: 2003-08-15 12:12:48

Temat: Re: wertykulacja trawnika - jak czesto
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"boletus" <b...@o...pl> wrote in message news:bhibhb$mlj$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Ciekawe - AW widzę po raz pierwszy.

Na grupie od 11 stycznia 2001:
http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&i
nlang=pl&selm=93l9vb%24hm1%241%40news.tpi.pl
Jako AW od 9 czerwca 2002:
http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&i
nlang=pl&selm=ae0hrn%24bja%241%40news.tpi.pl

Ale przyznaj, Andrzeju, tym razem Ty zaczales sprzeczke.
Ktora zreszta nalezaloby zakonczyc.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

32. Data: 2003-08-17 21:00:46

Od: "AW" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ok Michale chcę zakończyć, być może nie potrzebnie się wtrąciłem od teraz
bedę uważał komu coś odpowiadam. Myślę że Tobie odpowiem na pewno. Dzieki za
odszukanie od kiedy jestem. Faktycznie miałem długą przerwę na grupie i
pomyślec że ponad 2 lata coś napisałem ( o begoniach - w tym roku kwitną
także pięknie). Serdecznie pozdrawiam.
Andrzej W.

Ps. ale słowo "cieć" nie powinno być używane w tak szacownym gronie
prawda? - każdy sądzi wg siebie.

wiadomości news:474%a.90886$ib2.21425092@twister.neo.rr.com...

33. Data: 2003-08-17 22:27:57

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"AW" <a...@p...onet.pl> wrote in message news:bhoqfs$8pb$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Ps. ale słowo "cieć" nie powinno być używane w tak szacownym gronie
> prawda? - każdy sądzi wg siebie.

To ja tak z czystej ciekawosci, bo najwyrazniej nie nadazam za
ewolucja jezyka polskiego. Kiedys slowo "ciec" oznaczalo po
prostu dozorce, przemianowanego pozniej w ramach politycznej
poprawnosci na gospodarza domu. Moze nie bylo mile dla
przedstawicieli tego zawodu, ale nie bylo uzywane w innych
znaczeniach. Czy teraz stalo sie ono juz wyzwiskiem ogolnym?

A propos, przypomina mi sie piosenka o nocach nieprzespanych,
ktora zaczynala sie:
"Gdy blady swit wyrywa ze snu cieciow
I na portierni spac sie kladzie nocny stroz,
I jak co rano warczy woz od smieciow ..."
Czy moze ktos pamieta cale slowa?

Pozdrowienia,
Michal

34. Data: 2003-08-17 22:48:37

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ps. ale słowo "cieć" nie powinno być używane w tak szacownym gronie
> prawda?

Lepsze cieć niż śmieć:-)

Przeprosiłbym Cię, ale zdanie poniżej

> - każdy sądzi wg siebie.

także nie powinno być używane na grupie.

Pa pa.....BE

35. Data: 2003-08-17 23:02:50

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> "Gdy blady swit wyrywa ze snu cieciow
> I na portierni spac sie kladzie nocny stroz,
> I jak co rano warczy woz od smieciow ..."

Śpiewaj, śpiewaj. Masz ładny głos i nie fałszujesz:-)

Pozdrawia boletus

36. Data: 2003-08-18 00:17:30

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"boletus" <b...@o...pl> wrote in message news:bhp1jh$cqb$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Śpiewaj, śpiewaj. Masz ładny głos i nie fałszujesz:-)

Ale jak mam spiewac, jesli znam tylko fragmenty slow? :-(

Pozdrowienia,
Michal

37. Data: 2003-08-18 00:17:57

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale jak mam spiewac, jesli znam tylko fragmenty slow? :-(
>
> Pozdrowienia,
> Michal

Śpiewaj fragmentarycznie:-)))

Pozdrawia byczo boletus

38. Data: 2003-08-18 07:21:27

Od: "AW" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Gdy blady swit wyrywa ze snu cieciow
> I na portierni spac sie kladzie nocny stroz,
> I jak co rano warczy woz od smieciow ..."
> [...]

Witam.
W sobotę kupiłem "Śpiewnik na całe życie" i tam spróbuję znaleźć jaka to
piosenka.
A tak swoją drogą polecam ten śpiewnik jest doskonały w sytuacji gdzie mało
osób zna słowa do piosenek biesiadnych w czasie biesiadowania w ogródku.
Pozdrawiam. AW

wiadomości news:NjT%a.109093$ib2.23196325@twister.neo.rr.com...

39. Data: 2003-08-18 09:38:33

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj nieładnie takich na grupie nie bardzo lubimy prawda ????
> Od arzu wyzywać kogoś od cieciów no ale każdy sądzi wg siebie.
> Mimo wszystko pozdrawiam myślę że się poprawisz.

> Pa pa.... miłej już prawie jesiennej wertykulacji. AW

Teraz ten typek pisze do mnie na priv obelgi.
Badziewieje ta grupa przez takie elementy:-(((

40. Data: 2003-08-18 20:50:55

Od: "AW" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Teraz ten typek pisze do mnie na priv obelgi.

> Badziewieje ta grupa przez takie elementy:-(((

Chciałbyś żeby tak było - ale na pewno nie było i nie będzie.
Nie odważyłbym się napisać cokolwiek na priv do takich "typków"
To wierutne kłamstwo i jawna prowokacja.
O nie, nie dam się sprowokować.
Jest to moj ostatni post na temat wertykulacji i kropka.
Pozdrawiam wszystkich innych.

Kurak?
koszenie
Glorioza zakwitła :-)